Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Plaats reactie
GTRene

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door GTRene » 10 aug 2016, 15:24

oow, dan heb je nog ff tijd :D

Danish

Bericht door Danish » 13 aug 2016, 16:54

Wist ik ook niet. Goeie tip idd :thumbup:

Alex

Bericht door Alex » 13 aug 2016, 17:37

Ik ga morgen ook weer richting de Nurburgring. Zijn er nog meer Df'ers daar morgen?

lykel

Bericht door lykel » 13 aug 2016, 20:14

@ Mark W Scholten, balen van je schade zeg. Had hem zien staan tijdens het rijden. Er stond ook nog een witte stil aan het begin tijden die ronde.
Vorige week vakantie gehad bij de nurburgring gehad. Totaal 15 ronden gereden waarvan 2 met natte baan. Ik begin nu de baan echt beter te kennen en dat maakt het alleen maar leuker. In de regen rijden blijft erg spannend, dus liever rustig rijden met af en toe een drifje ;-)

https://youtu.be/pTz7Iytv1jg" onclick="window.open(this.href);return false;

Mark W. Scholten

Bericht door Mark W. Scholten » 13 aug 2016, 20:39

lykel schreef:@ Mark W Scholten, balen van je schade zeg. Had hem zien staan tijdens het rijden. Er stond ook nog een witte stil aan het begin tijden die ronde.
Vorige week vakantie gehad bij de nurburgring gehad. Totaal 15 ronden gereden waarvan 2 met natte baan. Ik begin nu de baan echt beter te kennen en dat maakt het alleen maar leuker. In de regen rijden blijft erg spannend, dus liever rustig rijden met af en toe een drifje ;-)

https://youtu.be/pTz7Iytv1jg" onclick="window.open(this.href);return false;
Die witte zag ik ook in mijn ronde staan, zonde :(

Mooie drift :) Die blauwe die achter jou reed was dat een Nederlander ? Zie deze namelijk ook regelmatig op de NS rijden.

lykel

Bericht door lykel » 14 aug 2016, 18:40

Ja dat is m'n broer. We zijn er dit jaar begin mei ook geweest maar komen er voor de rest niet zo vaak. Misschien heeft hij wel een dubbelganger ;-)

Mark W. Scholten

Bericht door Mark W. Scholten » 14 aug 2016, 20:12

lykel schreef:Ja dat is m'n broer. We zijn er dit jaar begin mei ook geweest maar komen er voor de rest niet zo vaak. Misschien heeft hij wel een dubbelganger ;-)
`
Dan was het vast een ander :

Vandaag ook weer bij Adenauer Forst wezen kijken. O.a. ook een paar Nederlanders voorbij zien komen. Wellicht mensen van hier geweest ? Helaas was het poortje dicht dus flink stuk lopen :)

MParallel
Auto: BMW

Bericht door MParallel » 14 aug 2016, 22:25

Mark W. Scholten schreef:
lykel schreef:Ja dat is m'n broer. We zijn er dit jaar begin mei ook geweest maar komen er voor de rest niet zo vaak. Misschien heeft hij wel een dubbelganger ;-)
`
Dan was het vast een ander :

Vandaag ook weer bij Adenauer Forst wezen kijken. O.a. ook een paar Nederlanders voorbij zien komen. Wellicht mensen van hier geweest ? Helaas was het poortje dicht dus flink stuk lopen :)
Dat heb ik 1x gedaan, vorig jaar. Dacht een klein stukje. Dat bleef een paar km heuvelop. Voelde aan als 10km. Noit meer :dood:

Knot

Bericht door Knot » 14 aug 2016, 22:47

Mwah, gewoon lopen valt toch reuze mee? Alleen met 2 kratten pils is het ff aanpoten ;)

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 15 aug 2016, 09:07

AF is best een 'wandeling' anders.. Zijn andere leuke plekken langs de Ring die minder vermoeiend zijn om naar toe te lopen :thumbup:

Andre

Bericht door Andre » 15 aug 2016, 10:39

Op een circuit wandel je alleen van de trailer naar de race auto met je helm onder de arm:)

Mark W. Scholten

Bericht door Mark W. Scholten » 15 aug 2016, 10:43

Heb nu wel spierpijn van gisteren :lol: Was ook mijn telefoon vergeten dus moest een keer extra op en neer.

veejay
Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)

Bericht door veejay » 15 aug 2016, 10:53

AF is wel 1 van de mooiere plekken. Was eerder dit jaar weer eens vanaf AF naar Aremberg gewandeld, is zeker de moeite waard. Vooral langs de Fuchsrohe lopen is wel mooi.

daNpy

Bericht door daNpy » 15 aug 2016, 21:05

veejay schreef:AF is wel 1 van de mooiere plekken. Was eerder dit jaar weer eens vanaf AF naar Aremberg gewandeld, is zeker de moeite waard. Vooral langs de Fuchsrohe lopen is wel mooi.
Kun je via AF zo ver komen ja? Wij zijn wel in de Fuchsrohre geweest maar toen gestopt (dacht dat het niet verder ging).
Wij zijn weleens van Quiddelbacher Höhe naar Aremberg gewandeld. Ook een leuk stukje.

Afgelopen zaterdag even wezen kijken bij de oldtimer grand prix. Was erg leuk en 's avonds ook gezellig in Adenau. Balen dat ik de DAF niet bij had :(

Peter-Paul

Bericht door Peter-Paul » 15 aug 2016, 22:13

Dit is pas een killer....
https://youtu.be/4DmcRN2mOuA" onclick="window.open(this.href);return false;

Knot

Bericht door Knot » 15 aug 2016, 22:32

Arme koppeling... en het stuurhuis wordt aardig doorgesmeerd :)

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 15 aug 2016, 22:32

:mrgreen: Ja, dat gaat soepel :nah:

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 15 aug 2016, 23:20

Vloeiende stuurbewegen zeg :hammer: Volgens mij kan die beter gaan slalommen dan heeft het nog zin om zoveel aan je stuur te trekken.
Video is ook niet echt lekker, heb je zoveel cameras laat je nog alle beelden alle kanten op bewegen.

Knot

Bericht door Knot » 15 aug 2016, 23:41

Waarom zou je in godsnaam zo aan je stuur trekken... of te laten zien dat je zo'n superheld bent en 10x per seconde je auto moet corrigeren en het top onder controle hebt en maximaal op het randje gaat? Ik zal zo'n figuur eens meenemen en met 160 op de klok in 4 aan de handrem trekken, dan heb je reden tot wiebelen met je stuur tussen de stoepranden :tooth:

vester86

Bericht door vester86 » 16 aug 2016, 00:21

Wat een spastische koekwaus :please:

TurboClouseau

Bericht door TurboClouseau » 16 aug 2016, 01:08

Tijd voor een paar nieuwe stuurkogeltjes denk ik.....goeiedag zeg...

veejay
Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)

Bericht door veejay » 16 aug 2016, 09:51

daNpy schreef: Kun je via AF zo ver komen ja? Wij zijn wel in de Fuchsrohre geweest maar toen gestopt (dacht dat het niet verder ging).
Wij zijn weleens van Quiddelbacher Höhe naar Aremberg gewandeld. Ook een leuk stukje.

:(
Grappig, vanaf quidelbach ik heb dat juist een keer geprobeerd maar kwam toen net voor uit de bossen bij Aremberg op een prive land van een 'boze' boer en kon dus niet verder meer.

Je kan zeker bij fuchsrohe verder, een beetje een survival tocht door dichte bossen, maar je hebt ook gewoon een weggetje naast het bos dat uitkomt bij dat reclamebord net na de bocht bij Aremberg.

BrianK

Bericht door BrianK » 16 aug 2016, 18:30

Afgelopen weekend ook geweest. Hoop Nederlanders gezien wel opzich! Helaas 1 rondje gereden waarna het motorlampje begon te branden, had geen apparatuur om uit te lezen bij me dus verder lekker blijven kijken en rustig aan gedaan. Blijkt achteraf bobine te zijn die moeilijk doet.

In dat ene rondje wel 2 man voor mij die de baan deels afvlogen, 1 rs3 die bij AF rechtdoor vloog en 1 Civic type r die bij brunchen het gras doorging. Verder een hoop gezien en genoten! Wel spierpijn van de klim naar adenauer forst, potverdorie wat een helling is dat als je de randstad gewend bent.. :)

Zed240

Bericht door Zed240 » 16 aug 2016, 19:25

Was er afgelopen weekend ook, zondag touristenfahrten gekeken. Baansluitingen vielen mij voor een zondag met mooi weer erg mee. Eén keer een serieus lange van 1,5 uur volgens mij, verder twee keer tien minuutjes volgens mij.

Maandagochtend nog het cheesy idee opgevat om een foto te maken op de boulevard van de auto met de letters Nürburgring op de achtergrond. Eenmaal daar naar toe gereden blijkt het afgesloten te zijn wegens een ongeluk. Las gisteravond dat een Brit zwaargewond is geraakt en met een traumahelikopter is afgevoerd, toen hij overstak om op die plek een foto te maken van zijn auto en de verkeerde kant op keek... Geeft toch een best vreemd gevoel.

Joy

Bericht door Joy » 20 aug 2016, 10:28

Een Ferrari 250 GTO op de GP-strecke. Dat is fijn wakker worden op de zaterdagmorgen:

http://www.autojunk.nl/2016/08/met-een- ... gp-strecke" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie