Mercedes E 500 Avantgarde AMG
-
Mercedes E 500 Avantgarde AMG
Bij deze wil ik mijn Mercedes E Klasse 500 Avantgarde AMG verkopen. Heb zelf een jaar in deze prachtige auto gereden, maar ivm toenname van het aantal kilometers dat ik ga rijden en de aankoop van een huis moet ie helaas de deur uit. De auto heb ik vorig jaar september aangeschaft en meteen groot onderhoud gegeven. De auto is inmiddels voorzien van een op maat gelaste rvs uitlaat en klinkt en rijdt zoals je mag verwachten van een Mercedes. Auto is vol uitgerust met een volledig waterdicht en goed werkend panorama dak en luchtvering.
Onderhoud wat gedaan is:
-Remblokken en schijven rondom vervangen
-19 inch velgen geplaatst met nieuwe banden
-Grote beurt (olie vervangen, alle filters zoals olie en lucht vervangen)
-Automaatbak gespoeld
-Uitlaat vanaf de eerste kathalysator vervangen voor rvs
-Nieuwe accu geplaatst
Foto's ben ik helaas niet zon held mee, dus hierbij nog een link naar MP voor de foto's:
http://link.marktplaats.nl/m1077540898" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor de nieuwsgierige onder ons:
Als deze verkocht is ga ik een Audi A3 Quattro (1.8TFSI of 2.0TFSI) aanschaffen.
Groeten,
Joey
Onderhoud wat gedaan is:
-Remblokken en schijven rondom vervangen
-19 inch velgen geplaatst met nieuwe banden
-Grote beurt (olie vervangen, alle filters zoals olie en lucht vervangen)
-Automaatbak gespoeld
-Uitlaat vanaf de eerste kathalysator vervangen voor rvs
-Nieuwe accu geplaatst
Foto's ben ik helaas niet zon held mee, dus hierbij nog een link naar MP voor de foto's:
http://link.marktplaats.nl/m1077540898" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor de nieuwsgierige onder ons:
Als deze verkocht is ga ik een Audi A3 Quattro (1.8TFSI of 2.0TFSI) aanschaffen.
Groeten,
Joey
-
Re: Mercedes E 500 Avantgarde AMG
Schade gemaakt ?
Luchtvering in orde ?
"De auto is inmiddels voorzien van een op maat gelaste rvs uitlaat en klinkt en rijdt zoals je mag verwachten van een Mercedes. "
Ah, stil dus.
In tegenstelling tot een echte AMG, die mag wat meer brullen..
Luchtvering in orde ?
"De auto is inmiddels voorzien van een op maat gelaste rvs uitlaat en klinkt en rijdt zoals je mag verwachten van een Mercedes. "
Ah, stil dus.
-
Schade zit op de achterbumper. Kost een eurotje of 200 om netjes te maken.PeterB schreef:Schade gemaakt ?
Luchtvering in orde ?
Ah, stil dus.
Luchtvering is op orde, met als aandachtspunt dat ie wat lucht los laat bij het aansluitpuntje die onder de achterbumper zit. Dit is gecontroleerd bij de Mercedesgarage hier, en heeft verders geen invloed of schade tot gevolg.
En nee hij is niet stil. Op constante snelheid met cruise control aan is ie rustig en stil. Bij volgas brult ie zoals het hoort bij een V8.
- Macboy
Welkom hier ! En mooie fotos man !
-
Déjà vu ..Macboy schreef:Welkom hier ! En mooie fotos man !

-
Mag ik gewoon mijn auto verkopen?
- Luco
Marktplaats
-
Staat ie ook al op. Ben al een tijdje lid hier op de site, en mag ook graag alle projecten en nieuwsberichten doorlezen, maar schijnbaar moet je verplicht overal op reageren om hier iets te mogen verkopen! Bah!Luco schreef:Marktplaats
-
Rooitje of 3,5 geboden krijgen voor je koets bij inruil op een Audi A3 is frustrerend he..
En een keer reageren maakt wel dat het net lijkt of je interesse hebt in het reilen en zeilen hier.
En een keer reageren maakt wel dat het net lijkt of je interesse hebt in het reilen en zeilen hier.
-
Als dat zo is, dan had je dit kunnen weten.......JoeyHamers schreef:Staat ie ook al op. Ben al een tijdje lid hier op de site, en mag ook graag alle projecten en nieuwsberichten doorlezen, maar schijnbaar moet je verplicht overal op reageren om hier iets te mogen verkopen! Bah!Luco schreef:Marktplaats
- Niels
- Auto: Prius+
Ah je wil liever olie gaan tanken dan benzineJoeyHamers schreef: Als deze verkocht is ga ik een Audi A3 Quattro (1.8TFSI of 2.0TFSI) aanschaffen.

-
Rooitje of 3,5 was het niet, maar inderdaad te weinigPeterB schreef:Rooitje of 3,5 geboden krijgen voor je koets bij inruil op een Audi A3 is frustrerend he..

-
Dus TFSI staat gelijk aan olie verbruiker? Ik weet toevallig een nette staan en die verbruikt totaal geen olie. Als het onderhoud maar goed is.Niels schreef:Ah je wil liever olie gaan tanken dan benzineJoeyHamers schreef: Als deze verkocht is ga ik een Audi A3 Quattro (1.8TFSI of 2.0TFSI) aanschaffen.Wat is er nu AMG aan? Het vermogen lijkt me wat bescheiden voor een AMG...
Het AMG gedeelte bestaat uit de voorbumper, achterbumper en sideskirts. Tevens ook de uitlaat, al bestaat dit enkel uit een AMG opdruk op beide einddempers. En grappig dat je zegt dat het vermogen wat bescheiden is voor AMG, kan me de 43 AMG herinneren die enkel 276PK had.. En dat was toch echt een echte AMG..
-
Klokje, klepel...JoeyHamers schreef:[En grappig dat je zegt dat het vermogen wat bescheiden is voor AMG, kan me de 43 AMG herinneren die enkel 276PK had.. En dat was toch echt een echte AMG..
In de W124 was de E36AMG een 6 in lijn met 280 pk.
In de W202 was de C43AMG een V8 met 306 pk
De E is nooit leverbaar geweest als "43AMG".
En dat zijn idd echte AMG uitvoeringen.
Niet te vergelijken met een W211 E500 met een identiteitscrisis, een overhemd aantrekken met reclame van AMG maakt je ook geen Lewis Hamilton...
-
Jij hebt blijkbaar problemen met ergens de naam AMG aanhangen. Ik zeg overigens nergens dat ik het heb over de E43, ik zeg een 43 AMG. Ik snap niet dat jij het ook nodig vindt om mijn topic te verzieken. Zit het je zo dwars dat er AMG staat, terwijl het geen "echte" AMG is? En als het je dan zo dwars zit, zou het je sieren om alsnog het voor jezelf te houden en niet een heel topic naar de klote te helpen..PeterB schreef:Klokje, klepel...JoeyHamers schreef:[En grappig dat je zegt dat het vermogen wat bescheiden is voor AMG, kan me de 43 AMG herinneren die enkel 276PK had.. En dat was toch echt een echte AMG..
In de W124 was de E36AMG een 6 in lijn met 280 pk.
In de W202 was de C43AMG een V8 met 306 pk
De E is nooit leverbaar geweest als "43AMG".
En dat zijn idd echte AMG uitvoeringen.
Niet te vergelijken met een W211 E500 met een identiteitscrisis, een overhemd aantrekken met reclame van AMG maakt je ook geen Lewis Hamilton...
- Luco
JoeyHamers schreef:Staat ie ook al op. Ben al een tijdje lid hier op de site, en mag ook graag alle projecten en nieuwsberichten doorlezen, maar schijnbaar moet je verplicht overal op reageren om hier iets te mogen verkopen! Bah!Luco schreef:Marktplaats
Tja je eigen voorstellen, drie keer reageren, vervolgens radiostilte maar als je dan van je AMG af moet dan ben je ineens weer actief en ga je lopen krijsen dat een ander je topic verziekt, misschien moet je eens in de spiegel kijken

-
Dus heb ik geen recht op een schoon verkooptopic? Dus omdat ik geen prater ben op het forum, geeft dat jullie t recht mijn topic te verzieken? Schei toch uit man..Luco schreef:JoeyHamers schreef:Staat ie ook al op. Ben al een tijdje lid hier op de site, en mag ook graag alle projecten en nieuwsberichten doorlezen, maar schijnbaar moet je verplicht overal op reageren om hier iets te mogen verkopen! Bah!Luco schreef:Marktplaats
Tja je eigen voorstellen, drie keer reageren, vervolgens radiostilte maar als je dan van je AMG af moet dan ben je ineens weer actief en ga je lopen krijsen dat een ander je topic verziekt, misschien moet je eens in de spiegel kijken
-
Mij zit niets dwars en heb ik geen problemen met wat jij op dit forum aan toetsenbordbral plaatst/stickertuning jij aan je koetsen hangt.JoeyHamers schreef:[
Jij hebt blijkbaar problemen met ergens de naam AMG aanhangen. Ik zeg overigens nergens dat ik het heb over de E43, ik zeg een 43 AMG. Ik snap niet dat jij het ook nodig vindt om mijn topic te verzieken. Zit het je zo dwars dat er AMG staat, terwijl het geen "echte" AMG is? En als het je dan zo dwars zit, zou het je sieren om alsnog het voor jezelf te houden en niet een heel topic naar de klote te helpen..
Ik help graag om onzin te voorkomen en zinnige informatie te plaatsen.
-
Bah, bah, respect is hier ver te zoeken bij jou. Mercedes heeft hem destijds zo geleverd, dus wat nou toetsenbordbral/stickertuning. Onzin voorkomen, doe je door geen onnodige, onzinnige reacties te plaatsen.. En laat dat nou net zijn wat je nu wel doetPeterB schreef:Mij zit niets dwars en heb ik geen problemen met wat jij op dit forum aan toetsenbordbral plaatst/stickertuning jij aan je koetsen hangt.JoeyHamers schreef:[
Jij hebt blijkbaar problemen met ergens de naam AMG aanhangen. Ik zeg overigens nergens dat ik het heb over de E43, ik zeg een 43 AMG. Ik snap niet dat jij het ook nodig vindt om mijn topic te verzieken. Zit het je zo dwars dat er AMG staat, terwijl het geen "echte" AMG is? En als het je dan zo dwars zit, zou het je sieren om alsnog het voor jezelf te houden en niet een heel topic naar de klote te helpen..
Ik help graag om onzin te voorkomen en zinnige informatie te plaatsen.

- Luco
99% heeft hier geen schoon verkooptopic 

-
Zo hoort het ook.Luco schreef:99% heeft hier geen schoon verkooptopic
Overigens, waar ie elders op het net geadverteerd staat is het wel een schoon topic.
Ga je daar toch lekker genieten...
En respect ?
Heeft niets te maken met respect.
Jij biedt hier een auto aan waar je al geruime tijd mee loopt te leuren, en dan ook nog een koets met werk en storingen.
Logisch dat je dan wat vragen krijgt.
Succes.
- Elmar
Luco schreef:99% heeft hier geen schoon verkooptopic

- JP
Is dat een Tabbert AMG ?
-
Nee man, een Vivaro AMG dat zie je toch. Dat rek op het dak is overigens wel alleen met AMG opdruk.Is dat een Tabbert AMG ?
- Luco
Er zit niet eens een oplader bij