maar toch liever zonder de blanke lak, erger me altijd ziek aan die bloemkolen corrosie onder de blanke lak

maja om dan de velgen weer te laten bewerken en spuiten e.d. a 50<>75 of meer euro per velg is ook zo wat.
Wat ?? Zakmes ?Arthur schreef:Ja, ik moest het Googlen...
Brandstoffilters worden ook vaak "vergeten". Hoeveel reportages ik wel niet heb gezien van dealer onderhouden BMW's waar het originele filter nog onder zat. En alle Inspection I en II's waren gedaan door de dealer.NSXRS schreef:Ook ik heb de ervaring dat door dealer vol onderhouden niet betekent dat echt alles gedaan is.
Haha +1.tomgtr schreef:Ik doe tanken zelf. En als ik een handige dag heb ook nog wel ruitenwisservloeistof. Ik zou niet durven rijden in een auto waar ik meer dan dat aan gedaan heb zelf.
Ach, deze auto's zijn net grote Tamiya bouwpakketten.tomgtr schreef:Ik doe tanken zelf. En als ik een handige dag heb ook nog wel ruitenwisservloeistof. Ik zou niet durven rijden in een auto waar ik meer dan dat aan gedaan heb zelf.
Inderdaad (b)lijkt de kwaliteit van vervangings materialen ook al slechter te worden..PeterB schreef:En eind september..
Kwaliteitje tegenwoordig...
Weer de multisnaar.
Beetje lullig was wel dat het ding de geest gaf midden in de bocht einde A8.
"kut, geen stuurbekrachtiging meer"
en geen waterpomp, en geen dynamo.
Goed...
Op kosten van de leverancier een verse multiriem en de resten gaan mee voor onderzoek.
Niet dat het veel zal opleveren, opvallend was wel dat de resten meer weg hebben van elastiek dan van een aandrijfriem..
Hoogstwaarschijnlijk een gevalletje multiriem van inferieure kwaliteit icm olielekkage .
Weer alles gecontroleerd op speling, uitlijning, spanning en soepel draaien.( ja, ook de krukas )
Extra goed schoongemaakt, ontvet en de riem gemonteerd.
Starten, lopen en de riem draait in een rechte lijn.