Inmiddels een redelijke lijst aan onderdelen vervangen en gedaan voor apk, komt deze week nieuw erop. Kilometerstand gaat richting de 210.500
De 75 is behoorlijk origineel. Alleen verlaagd (sinds een paar dagen) en Ronal wielen (in nette staat) met overigens nieuwe Vredestein banden en een houten stuur. Alfaatje is van januari 1992.
De 75 rijdt verder goed en de bak schakelt, zeker voor een transaxle, prima. Ook terugschakelen van 3 naar 2 hoger in toeren gaat zonder tandjespoetsen. Interieur is netjes en de Alfa Control werkt ook best behoorlijk

Carrosserie is strak voor zijn leeftijd wat mij betreft. Ja hier en daar wel een klein deukje maar niks geks. Helaas heeft deze 75 net zoals elke andere 75 ook de roestplekjes onder de achterlichten en een wat gebleekt dak, motorkap begint ook iets te verbleken al. Voordeuren vertonen lichte corrosie plekjes, linkerdeur onderaan de rand en rechter deur heeft onderop een plek en wat onder de sierlijst zit ook wat. Zeker geen rotte plek. Voor het mooie zou dat even aangepakta moeten worden maar ik heb me er niet aan gestoord. We hebben het wél over een 75 van 1992!
Verder behoren stuurbekrachtiging, electrische ramen voor, mistlampen en een hangend hemeltje boven de achterbank ook tot de opties die deze auto bezit

Enfin, tijd voor foto's!
Prijs op DF 2150 euro. Voor dit bedrag verwacht je natuurlijk geen concours 75 maar wél een heul erg leuke 75 met nieuwe APK.
Grtz, Sieger.
nul zes vier acht 739907