...altijd leuk zo'n roadtrip door de Alpen. Over anderhalve week met vier auto's richting de Dolomieten. Nu al zin aan.

DOE DAN!romo schreef:Doe maar een GT4 dan
prachtig de 911R maar nu al staan ze te koop voor 500<>800k....gekkenwerk.Snipe schreef:DOE DAN!romo schreef:Doe maar een GT4 dan
+1000tomgtr schreef:Uhm, met de X5 ben ik op heenweg al de nieuwe Gothardpas over geboenderd, de snelweg van Milaan naar Genoa afgerosd (wat een circuit is dat zeg!), op terugweg de oude Gothardpas gedaan en m'n kids gaven geen krimp behalve als de ipads uit hun handen vlogen. Maar op de Sustenpas werd het de maag van mijn lieve zoon toch echt te veel. Arme jong ging voor het eerst van z'n leven over z'n nek. Wat een weg!. Gelukkig kan de CFO goed schoonmaken en lang leve volleder interieur. Maar goed, Arthur de X5, Peric de GTS, Erik de Morgan en David de M4. Robin, kan ik mee in die camper? Maar serieus gasten, echt heel gaaf. In weekend van 3 dagen makelijk te doen. Dag 1 richting Basel of net ervoor in D. Dag 2 die pas een paar keer afrossen, dag 3 terug. Wel grappig dat vlak na die pas een dorp is met 3 tankstations. Het is echt een circuit. Wordt alleen lastig voor Romo of hij z'n M2 of z'n 2 wieler meeneemt. Echt orgaandonoren walhalla daar!
Volgende keer dan ook maar even TC volledig uit, want dat is 't puurste rijden mét handbak, als purist en ik trek de zekering van 't ABS er wel even romantisch uit, kijken hoe leuk de man 't dan allemaal vindt:)Joy schreef:Autoblog met de 911R:
Nee nee, dat kun jij niet zeggen als PDK-schetenfapper.romo schreef:Als Mozart alleen maar natte scheten had geproduceerd, dan hadden we hem nooit gekend ...........
Vreselijk: wat een gel*l dit..Joy schreef:Autoblog met de 911R:
Joop schreef:Een van de eerste eigenaren heeft al leuk op verdiend op een 911R:
http://www.vierenzestig.nl/25122/nieuwe ... in-belgie/
Deze auto zal waarschijnlijk ook weer diep weggestopt worden, in plaats van dat hij gebruikt wordt waarvoor een auto in het algemeen voor bedoeld is: Rijden!
Gebruikers op dit forum: jessedehaan, matthyssie en 7 gasten