Ik ben Roy, 20 jaar oud. Woon in België (omgeving Lommel).
Sinds kort afgestudeerd en nu werkzaam als magazijnier in een vrachtwagen garage..
Altijd al een autofreak geweest, nu 5jaar vooral bezig met Audi's van de jaren 80 en 90 met de bekende atmosferische 5 cilinder blokken..
Gekocht op mijn 16de, schroefsetje er onder en een ander setje wielen, jaartje later terug verkocht.
Audi 90 2.3 NG uit Amerika vol opties..
Na de 90 was ik op zoek naar een "zuinige en betrouwbare' auto omdat ik bijna 18 was.
Dus deze Audi 80 1.9 TDI 90pk gekocht, volledig origineel gekocht en volledig met originele onderdelen naar mijn smaak gemaakt. Na een jaar in bezit te hebben gehad en een half jaar er echt meegereden te hebben (ongeveer 10 000kms) verkocht omdat ik het 'echte' Audi karakter miste en het ongelofelijk traag was.
Daarna opzoek gegaan naar een oudere Audi met 5cilinders, voorkeur ging naar een Audi Coupe TYP81. Juist eentje misgelopen maar vrijwel direct erna op een Audi 90 uit 1986 met een originele 2.2KV 5 cilinder blok. Nette auto met wat werk, achteraf bleek wel dat 'wat werk' een kleine misverstand was

Specs:
Audi 90
1/1986
2.2 5 cilinder 136pk
Handgeschakelde 5 bak
Originele schuif/kanteldak
Blauw/groen getint glas
Blauw velours interieur
Volt, oliedruk en olietemperatuur meters in middenconsole
14" Ronal R8 velgen
..
zo gekocht:
Na een deelse restauratie, wat verlaging, een ander setje velgen en een ander stuurtje.
Deze 90 is nu mijn daily, volgens sommige doodzonde maar hij is best betrouwbaar :p
Plannen:
Eerst nog eens wat onderdelen vervangen zoals bougies, rotorverdelerkap, versnellingsbakolie vervangen, motorspoeling.
Bilstein B8 schokdempers,
gekeurde verlagingsveren zodat ze er niet voor de keuring er afmoeten :p
wat chrome lijstje vervangen,..
Ik kan een project topicje openen indien er interesse in dit oud ijzer is

Binnenkort heb ik nog een auto voor er bij, alweer een Audi..
Roy