http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... &fnai=next" onclick="window.open(this.href);return false;

Leuke opvolger vd BMW........Tim N schreef:Die zijn toch aardig betrouwbaar? (zelfde blok als in de XJR toch?)
ErikS schreef:Leuke opvolger vd BMW........Tim N schreef:Die zijn toch aardig betrouwbaar? (zelfde blok als in de XJR toch?)
Denk het wel. Eigenlijk wil je de latere 4.2 die schijnen een verbeterde distributie te hebben. Dat is (zeker bij de vroegere) 4.0 wel een aandachtspunt. Bij veel XK8/XKR die wat hoger geprijsd zijn zie je ook vaak vermeld dat de distributie al is aangepakt / gemodificeerd. Ik dacht dat de laatste 4.0 dat af-fabriek al hadden, na 2002 ofzo. Moet ik nakijken.Die zijn toch aardig betrouwbaar? (zelfde blok als in de XJR toch?)
Ach de Corvette rijdt ook als een verlaagde pick-up truckzal wellicht wel als een grote zware auto rijden zo'n Jag?
Biedingen tot 10k heb ik tot op heden afgeslagenAls jij nou even een richtprijs voor je huidige XJ noemt...
Klopt! Zo'n XJ8 4.2 maar iets van 1500 kg maar wel 300 pk. Niet verkeerd!Die XJ's zijn volgens mij relatief licht voor hun formaat.
Gebruikers op dit forum: Hielke en 9 gasten