Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
WJ

Re: Wereldzaken, oorlogen, politiek e.d. waarvan je denkt...

Bericht door WJ » 16 jul 2016, 14:50

Het world trade center was een aantal gebouwen. Dit is een van de medium sized ones. Maar dit geblaat is al lang ontkracht.
Ignore and move on.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 16 jul 2016, 15:28

Nee joh, laten we 't weer eens uitgebreid over 9/11 CT hebben....

Afbeelding

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 16 jul 2016, 17:58

Ook een ander gebouw, google eens op wtc en kijk dan hoe de ver de wtc's er boven uit staken. Dit is nauwijks hoger dan de omliggende gebouwen.

Peric

Bericht door Peric » 16 jul 2016, 19:14

René heeft wel gelijk jongens. Dat WTC-7 gebouw stond er inderdaad niet vlak naast, maar is wel ingestort. En dat was juist niet te verklaren waarom dat ingestort is. Was geen vliegtuig ingevlogen..

WJ

Bericht door WJ » 16 jul 2016, 19:29

Gebouw 7 was met een loopbrug verbonden met het WTC "terrein". Deze is weggeslagen toen de grote jongens neergingen, dat en ander vallend puin + een nonstop brand heeft voor zovel schade gezorgd dat het gebouw na verloop van tijd gewoon instorte. Is allemaal ook gewoon uitgelegd, niks illuminati aan.

GTRene

Bericht door GTRene » 16 jul 2016, 20:05

ErikS schreef: En ook dit is een ander gebouw.

Het WTC is vierkant, nouja, was. Dit is een rechthoek, en dan gewoon één die gecontroleerd word opgeblazen.
Dit is toch gebouw 7 daarvan WTC 7 wat ik ook vermelde, heb het destijds ook op TV gezien toen het neerging,
het stond nog toen sommige zeiden dat ie al was ingestort zelfs ;-)
Maar dat gebouw (nee niet de twin towers) is dus ook naar beneden gekomen ala TT gebouwen, maar dan nog vreemder, en natuurlijk leggen ze uit hoe het logisch gewijs is gekomen...heel logisch :hmmm:

magoed, ieder het zijne :-)

ah hier een overzicht

Afbeelding

en hier

Afbeelding

foto via google staat schijnbaar hier, word schijnbaar gewoon WTC 7 genoemd>

http://reno.punt.nl/category//9-11-conspiracy" onclick="window.open(this.href);return false;

Eric Z

Bericht door Eric Z » 16 jul 2016, 20:23

Dat maakt het wel wat duidelijker ja, gaat dus niet om de twin towers. Maar de "explosies" zie je niet in het plaatje wat je later post.

GTRene

Bericht door GTRene » 16 jul 2016, 20:28

Eric Z schreef:Dat maakt het wel wat duidelijker ja, gaat dus niet om de twin towers. Maar de "explosies" zie je niet in het plaatje wat je later post.
Je ziet nu ook beter die 'zwarte' verhoging op het dak wat ik bedoelde wat eerst implodeerde.

die explosies in dat plaatje is van de 'betaalde' TV die voor de US werkt, die video wat je ziet is van iemand anders en ook wat duidelijker, dat plaatje is een still uit de TV video, die ze makkelijk kunnen bewerken bv.

magoed, alles gaat om of het dus echt is, ifso dan ist wel duidelijk, je moet in elk geval niet zomaar van alles aannemen wat ze je vertellen of naar buiten brengen.
en nee ook ik geloof niet zomaar alles, gaat er om, 'als' het waar is, ik sta namelijk wel open voor, helemaal
bij zaakjes die stinken, ook zoals bv MH17 bv.

hier nog eens die video zonder dat die op een 'alu hoedje' site staat ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=4GY0yWXGaKs" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 16 jul 2016, 20:39

en luister ook naar deze man, niet de minste, John Kerry wat die over dat gebouw zegt en denkt.

GTRene

Bericht door GTRene » 16 jul 2016, 21:08

Trouwens, goed verhaal to think about, wil niet zeggen dat het zo is, but...

trouwens hoorde dat Er dog an het aangrijpt en al zo'n 2.740 rechters e.d. op non actief heeft gezet, die niet zo aan zijn kant waren oid...

der kleine? dictator en met de Is lam aan zijn zijde en gebruik maken van...zou die er nog mee weg kunnen komen ook.

http://joostniemoller.nl/2016/erdogan-o ... nstructie/" onclick="window.open(this.href);return false;

Macboy

Bericht door Macboy » 17 jul 2016, 01:06

Rondvallend puin en daarnaast liet nog iemand een scheet ... tja daar zijn die gebouwen natuurlijk niet tegen bestand.
WJ schreef:Gebouw 7 was met een loopbrug verbonden met het WTC "terrein". Deze is weggeslagen toen de grote jongens neergingen, dat en ander vallend puin + een nonstop brand heeft voor zovel schade gezorgd dat het gebouw na verloop van tijd gewoon instorte. Is allemaal ook gewoon uitgelegd, niks illuminati aan.
:lollerdelol:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 17 jul 2016, 09:54

Merkel, i.c. de EU worden gechanteerd door Erdogan, maar nu doet die er nog een stap boven op, richting Obama;

http://www.nrc.nl/nieuws/2016/07/17/gul ... n-a1512006" onclick="window.open(this.href);return false;

dvh

Bericht door dvh » 17 jul 2016, 23:40

Wat een gedoe allemaal.
En wat doen al die onrustige Nederlanders (of moet ik Turken zeggen?) Voor de Turkse ambassade in Nederland.. beetje rellen zonder nut. Ga dat lekker ergens anders doen.

Krijg altijd een beetje hooligan-gevoelens bij dat soort gasten.
Hier is niks aan de hand. Dus hier ook geen stennis schoppen aub. En anders gewoon aanpakken.

Eric Z

Bericht door Eric Z » 18 jul 2016, 00:08

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... dmans.html
Ben benieuwd wat de reactie daarop gaat zijn.
Van mij hadden ze ook wel mogen optreden, maar ja dan word er een racisme kaart getrokken vrees ik. Ik zie ook niet in wat hier de straat opgaan voor nut heeft als de problemen zich hier niet afspelen. Solidariteit etc met dat land hoef je toch niet massaal hier de straat op.

GTRene

Bericht door GTRene » 18 jul 2016, 02:05

goede brief :thumbup:

Luco

Bericht door Luco » 18 jul 2016, 12:30

:popcorn:

Peric

Bericht door Peric » 18 jul 2016, 14:08

Wat mij nog het meeste tegen de borst stuit is dat die pipo's daar het nodig vonden om de media 'weg te sturen'. 'Oprotten hier!'. Alsof de straat van hun is.
Dus als zij een illegale demonstratie houden mag de media daar geen verslag van doen??

Robin

Bericht door Robin » 18 jul 2016, 14:45

Peric, zij staan nou eenmaal hoger op de sociale ladder dan die journo's en dergelijke, dan mág je dat(zeggen)
En hun land loopt mijlenver voor op ons allemaal. Democratische dingen enzo. Ik zou er zo naartoe willen emigreren. Wat een voorbeeld voor de wereld. Skitterend!
http://www.nu.nl/buitenland/4294988/tur ... geren.html" onclick="window.open(this.href);return false;

GTRene

Bericht door GTRene » 18 jul 2016, 15:37

goed voorbeeld doet volgen :hmmm:

https://de.sott.net/article/2090-Erdoga ... Turken-auf" onclick="window.open(this.href);return false;

Peric

Bericht door Peric » 18 jul 2016, 16:48

@ Robin.. :tooth: :angel:

350 Z

Bericht door 350 Z » 18 jul 2016, 21:03

Ik weet niet of mensen het hier door hebben maar de Turken zijn en blijven hondstrouw aan hun moederland en zijn totaal geen Nederlander en voelen zich ook niet z ofwel geen verrassing totaal mislukte integratie.

Nu riep Erdogan om alle Turken om de straat op te gaan in heel de EU en velen deden dit dus echt.
Stel je nu eens voor dat Erdogan alle Turken in de EU oproept om overal alle regeringslijders te vermoorden!!!!
Wat denken jullie dan.
Ik denk of ik weet eigenlijk wel zeker dat ze gehoor zullen geven aan dit bevel.

M.a.w. we hebben in de gehele EU een monster in huis gehaald met dank aan links.
En het zijn er zoetjes aan enorm veel!!!!

Overdreven wat ik zeg ?
Dat kan of toch niet?
Moeilijk, de toekomst zal het uitwijzen.

1 ding is zeker over pak hem beet 100 jaar is het gros van de EU islamitisch.

Robin

Bericht door Robin » 18 jul 2016, 21:20

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 18 jul 2016, 21:35

:D zo lijkt het wel die kant op te gaan.

Zed240

Bericht door Zed240 » 19 jul 2016, 22:27

http://politiek.tpo.nl/2016/06/10/stuk- ... ubliceren/" onclick="window.open(this.href);return false;

Interessante blik op de Amerikaanse verkiezingen, en waarom Trump misschien wel de betere van twee slechte keuzes is.

Robin

Bericht door Robin » 21 jul 2016, 09:19

Nu ben ik niet zozeer van de complottheorieën, maar wel van geschiedenis, en aangezien het nogal eens gaat over Illuminati/Vrijmetselarij en New World Order (zelfs Macboy begin over een religieloze wereld met één centrale regering) kwam ik op deze site.

Een chronologische lijst van interessante punten. Kijk eens naar 'n Marx en Lenin en de USSR: een mini new world order, wat mislukte. Don't shoot the Messenger, maar ik vind 't zwaar interessant.

Ben dus faliekant tégen 'n NWO mocht dit zo in mekaar steken, neemt niet weg dat we er totnutoe ook profijt van hadden economisch/financieel(hier):
http://www.knowledgeoftoday.org/2012/02 ... order.html" onclick="window.open(this.href);return false;
1821 – George W. F. Hegel formulates what is called the Hegelian dialectic – the process by which Illuminati objectives are achieved. According to the Hegelian dialectic, thesis plus antithesis equals synthesis. In other words, first you foment a crisis. Then there is an enormous public outcry that something must be done about the problem. So you offer a solution that brings about the changes you really wanted all along, but which people would have been unwilling to accept initially.

Plaats reactie