Pokémon Go

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
dvh

Re: Pokémon Go

Bericht door dvh » 13 jul 2016, 22:03

Riceaux schreef:Goede actie David, als ze 'm niet kunnen vinden hebben ze een bril nodig. :tooth:
Die had ik al in gedachte mocht er commentaar op komen :mrgreen:
(relatief) serieus veel reactie op..
(pokemon)madness

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 14 jul 2016, 09:35

dvh schreef:Voor m'n zaak ook een Pokemon ontdekt.... ^_^
Afbeelding
Volgens mij eerder tijd voor:
Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 14 jul 2016, 22:08

ik zie ze hier in de straat ook al een paar dagen voorbij komen, soms stelletjes of vrienden van 2 zeg maar en sommige alleen, als het nu kids waren of tieners, maar nee ouder dan dat en ononderbroken staren naar het scherm.

Dan ineens 45 graden draaien en lopen dan dat parkje op voor men huis, zonder uit te kijken, nu is het ook hheel rustig hier in de straat, maar toch.
Dan zonder uit te kijken voor hondenpoep in dat parkje/plantsoen ononderbroken naar dat scherm starende een bepaalde richting oplopende, echt maf om te zien, ook wel grappig :lol:

zag vanmiddag ook een hele dikke dame met zo'n strakke pantybroeb oid aan :lol: die was daar schijnbaar ook mee bezig, het bewoog aan alle kanten, dacht toen, wel mooi bezig met de 'sport' zo voor haar en die ging ook zo het veld op :lol:

Afbeelding

GTRene

Bericht door GTRene » 16 jul 2016, 12:31

lol, iemand poste deze video wat hier wel past :lol:

https://www.facebook.com/kino/videos/10154472774080832" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie