Hamilton mag het opnieuw doen

Blijkbaar geldt de tracklimit maar in een paar bochten, niet in alle. Ivm snelheid meenemen een (lang) recht stuk op. Zo zei olaf tenminstesmiley schreef:Max was in Q2 duidelijk met 4 wielen over de lijn.
Waarom wordt dat getolereerd?
Nee hopen dat de concurrenten elkaar eraf rossenSpijkerhard schreef:"Hopen dat concurrenten gediskwalificeerd worden...."![]()
Mee eens, ik lees het niet meer. Ik heb in die 25 jaar dat ik F1 kijk van elke coureur zitten genieten die je zag groeien. De ontwikkeling is zoiezo leuk om te zien, ook de ervaring op sommige momenten van de "oude vossen" is mooi om te zien.ErikS schreef:Mega irritante discussies op FB enzo tussen 33 & 3 fans.
Ja, mooi dat Verstappen wint, maar waarom steeds dat inwrijven?!
Lijkt mij ook een beetje de 'Nieuwe F1 fans' mentaliteit.... Hun held, en niemand anders.....![]()
Ik had liever gezien dat Ricciardo het hele seizoen Max eruit reed in de kwalificatie, en Max hem in de races...... Dat is 'n mooier & belangrijker doel.
Die hebben ze alweer wat ingefluisterd. Deden ze vorige week ook al. Nu was het een veiligheidsissue, anders was hij stil komen te vallen op de baan, aldus Rosberg.....EvdP schreef:Alleen is het de vraag of Rosberg nog straf gaat krijgen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten