Catawiki
-
Re: Catawiki
Ze hebben vorig jaar nog 75 miljoen aan groeikapitaal opgehaald bij investeerders. Ik heb wel het idee dat ze weten wat ze doen..
https://nl.wikipedia.org/wiki/Catawiki" onclick="window.open(this.href);return false;
https://nl.wikipedia.org/wiki/Catawiki" onclick="window.open(this.href);return false;
- dvh
Ja wel betrouwbaar. Maar als je wat verkoopt kun je soms wat gezeik krijgen en kan het lang duren voordat je je centen ontvangt.
Als koper is het een prima iets.
Als koper is het een prima iets.
- Niels
- Auto: Prius+
Je koopt het alleen wel duurder dan elders online
Ik heb het in begin wat gevolgd maar mensen bieden gewoon zo waanzinnig tegen elkaar op dat prijzen nergens op slaan. Een boek over Ferrari chassis nummers ging voor 150,- via Catawiki en was voor twee tientjes bij Bol.com te koop 

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Ik vind de afdeling(vintage) horloges/aanbod over 't algemeen meer Marktplaats en van middelmatige kwaliteit voor bovengemiddeld hoge prijzen. En ik volg ze al 'n tijdje....Kortom het zegt me niet zoveel.
- WJ
Teveel betalen ben je zelf bij, hehe. Ik zag een interessante lens, bod uitbrengen voor een prijs die mij aanstaat kan nooit kwaad natuurlijk. Maar kende de site helemaal niet, en google gaf me hier en daar wat rare verhalen, vandaar.
- Rogerb
- Auto: Bmw Z3 Coupe
Heb het afgelopen jaar +- 25 auto's verkocht via catawiki, heeft zn voor en nadelen. Voordeel is dat er in het buitenland voor bepaalde auto's veel meer word betaald en ook dat bereik is een belangrijk voordeel(Afgelopen week een 106 Rallye verkocht welke naar Portugal ging, verder gaat er veel naar Belgie en Frankrijk). Grootste nadeel wat ik als verkoper merk is niet betalende kopers.
-
Opzich zeer betrouwbaar en alles relatief goed afgedekt.
Ik verkoop af en toe wat aparte (zeer dure) wijn, maar dat gaat vrijwel altijd goed.
Pas één keer geen geld ontvangen, maarja.... Dan gaat er ook niks op de post.
Ik verkoop af en toe wat aparte (zeer dure) wijn, maar dat gaat vrijwel altijd goed.
Pas één keer geen geld ontvangen, maarja.... Dan gaat er ook niks op de post.

- Rogerb
- Auto: Bmw Z3 Coupe
Bij ons ook, auto's worden pas na betaling vrijgegeven. Is meer irritant dat ik het met sommige auto's meerdere keren achter elkaar heb gehad. Dus dan bereikt de auto steeds de minimale reserve maar word niet betaald. Dus dan bied ik opnieuw aan maar als het te vaak gebeurd gaan bieders natuurlijk denken "wat is er met die auto?"
- Macboy
Catawiki is voor alles geweldig ! Komt de gekste en gaafste dingen tegen.