Vandaag weer ff aan het knutselen geweest, de Dynojet zit nu helemaal aangesloten en is ook redelijk afgesteld. Alle metingen lijken goed door te komen en ook de loggingsfunctie werkt.
Daarna nog even de olie en oliefilter ververst. Tjonge, wat is dat oliefilter slecht te bereiken bij een Cosworth 4x4. Op de brug zal het wel goed te doen zijn, maar zo op een setje assteunen is het een @%#* werk.
En aangezien ik nog tijd over had dacht ik maar ff de veerpoten aan de voorkant om te gaan wisselen. Er zaten coilovers van AVO onder, maar die zijn zelfs op de zachtste stand nog knalhard.
Nog wat foto's van de compression struts aan de voorkant.
Ik heb een tijdje op internet gezocht en kwam er toen achter dat het een upgrade setje was van Suhe Motorsport. Oorspronkelijk is mijn auto daar namelijk getuned, het Suhe typeplaatje zit nog onder de motorkap.
Onder andere vanwege die compression struts zat het wisselen van de dempers een beetje tegen, dus alleen de linkerkant is pas gedaan.
