GESTOLEN; Golf VI 06-HJR-8 vanuit Schiedam!

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
jos_br

GESTOLEN; Golf VI 06-HJR-8 vanuit Schiedam!

Bericht door jos_br » 26 jun 2016, 18:34

Van een kennis is net in Schiedam een grijze Golf VI 1,4TSI DSG Van een kennis is net in Schiedam een grijze Golf VI 1,4TSI DSG 06-HJR-8 gestolen!

Afbeelding

Afbeelding

Jos.

Downforce Hans

Re: GESTOLEN; Golf VI 06-HJR-8 vanuit Schiedam!

Bericht door Downforce Hans » 27 jun 2016, 01:16

Zet je auto dan in de garage....... Hoe moeilijk kan het zijn.........

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 27 jun 2016, 07:47

Beetje kansloze opmerking Hans......

Niet iedereen heeft die mogelijkheid, zeker niet wanneer de gezinssituatie zodanig is dat de garage hard nodig is om andere spullen in te zetten. Niet iedereen heeft het geld (of de mogelijkheid) om alles binnen te zetten..

Buiten dat, wie zegt dat het voor zijn huis is gebeurd ??
Grote kans van wel natuurlijk, maar jouw opmerking is voornamelijk gebaseerd op de foto's waar de auto voor een garage staat.

OT : Balen voor de eigenaar, dat wordt 30 dagen uitzitten en hopen op een goede verzekering.

frankie

Bericht door frankie » 27 jun 2016, 10:19

Helemaal mee eens.

Ik heb ook een garage, maar geen losse schuur, dus denk maar niet in die garage nog een auto bij past. En, natuurlijk, op een dag hebben ze mijn Mini Clubman meegenomen van de oprit. Persoonlijk heb ik ook nooit gedacht: "oh, had ik hem nu maar in de garage gezet.". Ik dacht wel: "waarom blijven ze niet met hun gore poten van andermans spullen af.", maar dat terzijde,

Ik hoop ook dat de eigenaar goed verzekerd is, want eigenlijk wil je zo'n auto helemaal niet meer terug natuurlijk.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 28 jun 2016, 02:00

Eric H schreef:Beetje kansloze opmerking Hans......

Niet iedereen heeft die mogelijkheid, zeker niet wanneer de gezinssituatie zodanig is dat de garage hard nodig is om andere spullen in te zetten. Niet iedereen heeft het geld (of de mogelijkheid) om alles binnen te zetten..

Buiten dat, wie zegt dat het voor zijn huis is gebeurd ??
Grote kans van wel natuurlijk, maar jouw opmerking is voornamelijk gebaseerd op de foto's waar de auto voor een garage staat.

OT : Balen voor de eigenaar, dat wordt 30 dagen uitzitten en hopen op een goede verzekering.

Jou opmerking is veel kanslozer.
Natuurlijk moet iedereen van die auto afblijven, lijkt me normaal.
Er vanuitgaande dat het op die plaats gebeurd is denk ik dat de auto meer waarde vertegenwoordigd dan de spullen in die garage dus is het een simpele keuze wat er in die garage zou moeten staan.
Huur een klein hok bij bv Shuregard of iets dergelijks en zet daar wat spullen neer.
Maar zijn het vrienden of bekende van je en ken jij hun financiële situatie?
Meestal staat er een hoop bende in een garage wat zomaar weg kan ( zou hier ook kunnen zijn) en dan had die auto binnen kunnen staan.
Ik had wel geweten wat ik binnen had gezet, er van uitgaand dat het op die plaats gebeurd is.

Eric H

Bericht door Eric H » 28 jun 2016, 07:40

Er vanuitgaande dat het op die plaats gebeurd is denk ik dat de auto meer waarde vertegenwoordigd dan de spullen in die garage dus is het een simpele keuze wat er in die garage zou moeten staan.
Knap dat jij a.d.h.v. deze foto kan bepalen wat voor anderen meer waarde heeft :thumbup:

Oh, en wanneer je "jou" gebruikt om bezit aan te duiden, moet je er altijd even een "W" achter zetten, dus dan wordt het "jouW opmerking is veel kanslozer" :mrgreen:

frankie

Bericht door frankie » 28 jun 2016, 09:09

Downforce Hans schreef:
Huur een klein hok bij bv Shuregard of iets dergelijks en zet daar wat spullen neer.
Maar zijn het vrienden of bekende van je en ken jij hun financiële situatie?
Meestal staat er een hoop bende in een garage wat zomaar weg kan ( zou hier ook kunnen zijn) en dan had die auto binnen kunnen staan.
Ik had wel geweten wat ik binnen had gezet, er van uitgaand dat het op die plaats gebeurd is.
Zo simpel en zwart wit is het natuurlijk niet Hans.

Je weet helemaal de situatie verder niet. Misschien is die garage daar hun enige schuur/bergruimte net als bij mij. En het is wel zo handig om bepaalde dingen (gereedschap, fietsen enzo) bij de hand te hebben en je niet éérst met de auto naar een Shurgard hoeft te rijden om vervolgens op de fiets te kunnen :roll: .

Gisae

Bericht door Gisae » 28 jun 2016, 09:47

Sorry, maar wat een kansloze discussie. Je moet gewoon met je poten van andersmans eigendom afblijven. Niet meer niet minder.

PeterB

Bericht door PeterB » 28 jun 2016, 11:17

Logisch he.

geen garage dan ook geen auto.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 28 jun 2016, 11:20

Hans is ongesteld?

Fernando

Bericht door Fernando » 28 jun 2016, 12:09

Assumption; the mother of all fuck-ups...

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 28 jun 2016, 15:55

Eric H schreef:
Knap dat jij a.d.h.v. deze foto kan bepalen wat voor anderen meer waarde heeft :thumbup:

Oh, en wanneer je "jou" gebruikt om bezit aan te duiden, moet je er altijd even een "W" achter zetten, dus dan wordt het "jouW opmerking is veel kanslozer" :mrgreen:
Knap dat jij kan inschatten hoe hun financiële situatie is....... :thumbup:
Maar misschien als je de foto even goed zou bekijken dan zie je wat er binnen staat en volgens is dat minder waardevol als de auto......
Overigens is taal bedoeld om iets duidelijk aan de ander te maken en volgens mij lukt dat wel gezien je reactie
En je weet wat ze van mensen zeggen die altijd anderen proberen te verbeteren......

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2620199" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik wauw het hier maar even bij laten.......

Macboy

Bericht door Macboy » 28 jun 2016, 18:33

Ik zou trouwens ook altijd de ramen dicht doen maar goed...

Fasteddie2

Bericht door Fasteddie2 » 28 jun 2016, 18:52

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Eric H

Bericht door Eric H » 28 jun 2016, 20:23

Downforce Hans schreef:
Eric H schreef:

Knap dat jij kan inschatten hoe hun financiële situatie is....... :thumbup:
Maar misschien als je de foto even goed zou bekijken dan zie je wat er binnen staat en volgens is dat minder waardevol als de auto......
Overigens is taal bedoeld om iets duidelijk aan de ander te maken en volgens mij lukt dat wel gezien je reactie
En je weet wat ze van mensen zeggen die altijd anderen proberen te verbeteren......

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2620199" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik wauw het hier maar even bij laten.......
Honzzz.....

Iek begraaip nied waarop jij baaseert dad iek einige kenis hep van die vinasieele posisie van de mensen.
Jij mij kan uitleggen jij denken waarom dat.....
Ik zegge "NIET IEDEREEN HEEFT DE MOGELIJKHEID", maar laait in die midden deze menschen ies iedereen...
Jij niet begraaip nie......ikke denke......

En jij waarschaaijnlijk bij polisie doet werken, jij kunnen zien op foooto wat centjes waard zijn die spullen in garage.....ikke vinden hiel knap van jij.....

Glaasje water jonguh :mrgreen:

Plaats reactie