de auto is anderhalve week geleden geleverd en dit weekend heb ik er een flink stuk mee gereden.
De auto rijd echt goed en is kwalitatief een stuk beter dan het oude type.War leuk is dat er een 'sport' knop op het dashboard zit waarmee de auto sneller op het gas reageert,de vering harder word en de besturing directer,dat rijd toch wel heel leuk.Zeker in de sportstand gaat de auto als op rails door een bocht en dat verbaasd me echt want ik weet zeker dat de auto in eventuele gevecht met bijv. een golf gti geen gek figuur slaat.
Snel is de auto ook eerst dacht ik hem nog te chippen maar dat vind ik op dit moment niet nodig.(top is op de teller 235 en trekkracht is ruim voldoende)
2 nadelen heeft de auto:
1 er zitten recaro's in met hoge zijwangen zodat je altijd met je benen(ballen) tegen elkaar zit en dus niet even ontspannen kan gaan zitten
2 de turbo is te klein waardoor de trekkracht boven de 5500 tpm wegvalt,ook loopt de motor niet echt mooi lineair in toeren.
het comfort icm de 19 inch wielen is ruim voldoende (het veercomfort is vergelijkbaar met bijv. een 5 serie met sportonderstel)
oh ja het laatste, zoals ik al zei :die lieverd heeft het precies 8 dagen vol gehouden om de velgen niet te beschadigen maar vanmorgen was het toch echt raak met een flinke schrap tot gevolg