Op speciaal verzoek van Arthur

uitgebreide verhaal achter de vorige leaseauto staat http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=26282
even voorstellen aan de nieuwe f31 320 ede
foto's: (sorry slechte kwaliteit)
Wat zat er dit keer in de vergelijking
3gt, v60 plug-in, v70, f31
3gt
Was een must met mpakket, ben een tijdje aan het onderhandelen geweest met de dealer over een volle 3gt uit voorraad. Bleek uiteindelijk toch buiten budget.
Vervolgens nog gepsorbeerd een configuratie te maken die aan mijn eisen voldeed binnen budget maar niet mogelijk
v60 PiH
Bericht van de LM kwam 1e week Januri dus ben aan het zoeken geweest naar een 2015 auto uit voorraad, uiteindelijk niet geowrden omdat de LM heel erg moeilijk deed hierover
v70
heb ik altijd mooi gevonden en bij volvo hadden ze een speciale aanbieding op de v70 met alle opties erop, zou een d4 met 8 traps worden maar uiteindelijk niet geworden ivm met uitlopen van het model.
De Keuze
Vervolgens tijdens de lunch bij Ekris Veenendaal naar binnen gelopen en binnen half uur de bovenstaande auto samengesteld
vorige 3 beviel zeer goed en is ook nog eens 21% (dus voordeliger als een a4, v60 cc etc die ik ook nog de revue heb laten passeren)
Het 100 jarig bestaan van BMW levert mij wat extra opties op, dus dat is mooi meegenomen.
Dus uiteindelijk is het een 320 ede f31, sportline, centinel high executive met zwrate gril, m stuur en 18', shadowline
bruin leer (nog geen foto's van)
En geen getinte ramen, vind ik niet mooi maar is persoonlijk
Eerste indruk
eerste 7k km staan er al weer op, de 3'er rijd iets soepeler als de vorige en wat scherper.
Nils