F1 seizoen 2016
- dvh
Re: F1 seizoen 2016
Ow... hehe.
Ja dat wist ik wel. Alleen niet dat het er zo uit zou zien. Ziet er tamelijk rechttoe/rechtaan uit.
Ja dat wist ik wel. Alleen niet dat het er zo uit zou zien. Ziet er tamelijk rechttoe/rechtaan uit.
- Luco
langste rechte stuk van de kalender, kijken of Max Rosberg in een foutje kan dwingen, hier is geen uitloop 

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ik denk dat die mercs er als een pijl vandoor gaan, en die hele race geen kut aan is.
We zullen zien.
We zullen zien.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dat vermoeden heb ik ook.
- Luco
ik denk het niet ook heel veel langzame haakse bochten waar mechanische grip belangrijk is.
na 13.00 uur weten we meer
na 13.00 uur weten we meer
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Een recht stuk van 2.2 kilometer....
Denk dus dat Ferrari en Mercedes hier de dienst gaan uitmaken, volgens mij hebben die de hoogste topsnelheid.

Denk dus dat Ferrari en Mercedes hier de dienst gaan uitmaken, volgens mij hebben die de hoogste topsnelheid.
- JP
Die benzen rammen mekaar vast en zeker in de eerste bocht van de baan.......smiley schreef:Ik denk dat die mercs er als een pijl vandoor gaan, en die hele race geen kut aan is.
We zullen zien.

- Luco
JP schreef:Die benzen rammen mekaar vast en zeker in de eerste bocht van de baan.......smiley schreef:Ik denk dat die mercs er als een pijl vandoor gaan, en die hele race geen kut aan is.
We zullen zien.

- RutgerK
Erg breed voor een stratencircuit.
- GTRene
je kan nu al kijken
http://livetv.sx/en/eventinfo/421760_gr ... 76|44|7|en" onclick="window.open(this.href);return false;
http://livetv.sx/en/eventinfo/421760_gr ... 76|44|7|en" onclick="window.open(this.href);return false;
-
En Williams dacht ik.......Eric H schreef:Een recht stuk van 2.2 kilometer....![]()
![]()
We gaan 't meemaken.
Ik vind 't nogal breed voor een stratencircuit. Er zitten wel een paar mooie stukken in.
Ik ben vooral benieuwd hoe vaak ze zich gaan verremmen na 2.2 km recht stuk.

- WJ
Groot succes dit circuit. 

- Hielke
Uitermate beroerd moment voor Max om bakproblemen te hebben. Ritme is zo belangrijk op een nieuw circuit.
- GTRene
idd mooi balen voor Max, trouwens ook voor teamgenoot die in de muur reed, die muur loopt daar ook heel raar, steekt wat uit (ivm veiligheid 4 rijen dik) maar muur is zelfde kleur als rest zeg maar, kan je je dus goed op verkijken 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
En Ricciardo gooit 'em in de muur. Geen lekker begin voor Red Bull Racing.
En de GP2 training is uitgesteld vanwege een loszittende kerbstone. Sowieso apart waarom ze op zo'n circuit kerbstones hebben. Je ziet de muur toch? Da's de limiet. Die kerbs voegen niets toe.
Tot nu toe vind ik het een baan van niks. Dat rechte stuk van 2,2 km slaat nergens op, echt veel te lang. De eerste sector met alleen maar 90 graden bochten is het ook niet qua uitdaging. Pas daarna zitten er wat leuke stukjes in. Of we krijgen een dodelijk saaie race, of we krijgen een race met veel safetycars.
Aardig detail: nadat Palmer op Monaco zijn auto volledig afschreef door teveel gas op het natte zebrapad en Magnussen in Canada niets beters wist te doen dan in zijn eerste ronde de auto in de muur te zetten heeft Renault dit weekend géén reservechassis bij zich. Dat wordt nog wat. Zowel Palmer als Magnussen zijn waarschijnlijk verre familie van Maldonado gezien hun crashprestaties dit seizoen. Ik voorspel dat er minimaal 1 Renault niet van start gaat op zondag.
En de GP2 training is uitgesteld vanwege een loszittende kerbstone. Sowieso apart waarom ze op zo'n circuit kerbstones hebben. Je ziet de muur toch? Da's de limiet. Die kerbs voegen niets toe.
Tot nu toe vind ik het een baan van niks. Dat rechte stuk van 2,2 km slaat nergens op, echt veel te lang. De eerste sector met alleen maar 90 graden bochten is het ook niet qua uitdaging. Pas daarna zitten er wat leuke stukjes in. Of we krijgen een dodelijk saaie race, of we krijgen een race met veel safetycars.
Aardig detail: nadat Palmer op Monaco zijn auto volledig afschreef door teveel gas op het natte zebrapad en Magnussen in Canada niets beters wist te doen dan in zijn eerste ronde de auto in de muur te zetten heeft Renault dit weekend géén reservechassis bij zich. Dat wordt nog wat. Zowel Palmer als Magnussen zijn waarschijnlijk verre familie van Maldonado gezien hun crashprestaties dit seizoen. Ik voorspel dat er minimaal 1 Renault niet van start gaat op zondag.
-
@ Wouter
Dat is wel erg vervelend voor Renault, zeker op dit circuit. Denk dat nergens de kans op een crash hoger is dan op een nieuw stratencircuit.
Verwacht overigens dat dit een race voor Mercedes wordt, waarbij Williams ook heel goed mee gaat doen. Ben benieuwd wat de beste afstelling uiteindelijk is qua downforce. De bochten die het circuit telt zijn bijna allemaal zodanig langzaam dat er nog niet veel downforce gegenereerd wordt - op het rechte stuk gaat downforce zelfs killing worden. Zouden de teams dan niet het beste met minimale downforce kunnen rijden, i.t.t. veel downforce wat ik eerder las? Zou wel spectaculair kunnen worden qua glibberen en glijden.
Dat is wel erg vervelend voor Renault, zeker op dit circuit. Denk dat nergens de kans op een crash hoger is dan op een nieuw stratencircuit.
Verwacht overigens dat dit een race voor Mercedes wordt, waarbij Williams ook heel goed mee gaat doen. Ben benieuwd wat de beste afstelling uiteindelijk is qua downforce. De bochten die het circuit telt zijn bijna allemaal zodanig langzaam dat er nog niet veel downforce gegenereerd wordt - op het rechte stuk gaat downforce zelfs killing worden. Zouden de teams dan niet het beste met minimale downforce kunnen rijden, i.t.t. veel downforce wat ik eerder las? Zou wel spectaculair kunnen worden qua glibberen en glijden.

- GTRene
deze dan...Wouter81 schreef:En Ricciardo gooit 'em in de muur. Geen lekker begin voor Red Bull Racing.

eronder staat:
Für Ärger sorgten die Lücken in den Kerbs. Sie schlitzten die Hinterreifen auf.
- GTRene
riciardo's auto na de aanraking met die wat rare buffer/muur.
http://www.auto-motor-und-sport.de/form ... ntent=html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.auto-motor-und-sport.de/form ... ntent=html" onclick="window.open(this.href);return false;
- WJ
De kerbs worden zo vastgezet aan de grond, ik neem aan dat ze daar de bouten (of waar ze dat mee doen) er al uit hebben gedraaid.
- Sperdy
Circuit doet mij denken aan een oud race-spelletje op de PS1: London racerWouter81 schreef:...

-
Op Sky Sports waren ze al aan het gokken hoeveel auto's er finishen, volgens mij was 14 á 15 waar de commentatoren hun geld op in hebben gezet. Denk persoonlijk dat het er niet heel veel worden, lange tijd op maximale power en lange - maar smalle - runoff's.
Als er bij dat stukje 'oude stad' ook maar één de fout in gaat in de beginfase, dan is het weer Spa 1998 overnieuw.
Als er bij dat stukje 'oude stad' ook maar één de fout in gaat in de beginfase, dan is het weer Spa 1998 overnieuw.
- dvh
Als de klanten nu eens ff wegblijven (l@l) dan ga ik om 15.00 mooi de livestream kijken.
En welke slimme vent weet waar deze live te streamen is? Gewoon via ziggo?
En welke slimme vent weet waar deze live te streamen is? Gewoon via ziggo?
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Via ziggo inderdaad.
-
Niet als je geen abbo hebt toch?smiley schreef:Via ziggo inderdaad.
Anders hier: http://watch.crichd.com/sky-sports-f1-live-streaming" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dennis Cavallino
Edit, ging iets mis.