Maar was inderdaad even een moment van spanning....

Ja die Z3 M coupe's zijn echt super, worden ook dik onderschat nog steeds, tis niet voor niks dat ik na zoveel auto's te hebben gereden nog steeds knetter ben op die auto'sSteven Nauta schreef:Het was inderdaad een erg mooie dag, vondt het erg leuk dat ik erbij kon zijn. Maar de mooiste momenten van de dag beleef ik toch elke keer weer in die Z3... Sprinten tegen een Viper, Burnout zetten op een brug en onvergetelijke kwajongenstreken bij een fabrique. Thnx Kees 8)
You're not the only one ReneGTRene schreef:Ja die Z3 M coupe's zijn echt super, worden ook dik onderschat nog steeds, tis niet voor niks dat ik na zoveel auto's te hebben gereden nog steeds knetter ben op die auto'sSteven Nauta schreef:Het was inderdaad een erg mooie dag, vondt het erg leuk dat ik erbij kon zijn. Maar de mooiste momenten van de dag beleef ik toch elke keer weer in die Z3... Sprinten tegen een Viper, Burnout zetten op een brug en onvergetelijke kwajongenstreken bij een fabrique. Thnx Kees 8)still in love with them
Foto's van de Exige van Nick zullen nog meer volgen Hans. Maar hier alvast een klein voorproefje, en een foto van de andere Exige.Hans GP1630 schreef:Ja leuk, maarre.. waar blijft die Exige!
Enhe.. zie ik daar een Ultima?! 8)
Is dat diezelfde gozer die eigenlijk ook mee zou rijden met de CBR07 ?Mark Nauta schreef:Foto's van de Exige van Nick zullen nog meer volgen Hans. Maar hier alvast een klein voorproefje, en een foto van de andere Exige.Hans GP1630 schreef:Ja leuk, maarre.. waar blijft die Exige!
Enhe.. zie ik daar een Ultima?! 8)
Dat is inderdaad een Ultima. een Can Am met 690pk en maar 1000kg. Ik denk dat ik verder niets hoef te zeggen.....Is trouwens volledig zonder welke electronica dan ook. En de bestuurder kwam met oordopjes in
Nrplaat zat horizontaalGTRene schreef:Super foto's Mark vooral die met die 5 rode Ferrari's staat gaaf en die Opel speedster op de oprijlaan van dat pand, normaal is de Speedster vaak niet echt mooi te foto graveren vooral grijze niet, maar nu staat ie er mooi op.
Eneuh die Ultima, waar had die zijn nummerplaat?
thx mex...duidelijk zoMex schreef:Nrplaat zat horizontaalGTRene schreef:Super foto's Mark vooral die met die 5 rode Ferrari's staat gaaf en die Opel speedster op de oprijlaan van dat pand, normaal is de Speedster vaak niet echt mooi te foto graveren vooral grijze niet, maar nu staat ie er mooi op.
Eneuh die Ultima, waar had die zijn nummerplaat?
http://89.98.230.157/photo/index1.php?c ... showpage=1
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast