Duitse politie stopt illegale internationale autorace op A3

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Macboy

Bericht door Macboy » 13 jun 2007, 12:34

Je moet met 300 ook geen caravan inhalen :)

Die snelheid is alleen 'verantwoord' als er geen andere deelnemers voor je rijden.

Maar met die dames is weinig mis naar mijn smaak :)

Sander S.

Bericht door Sander S. » 13 jun 2007, 12:42

ooh, maar het is al bekend dat jij van aparte dingen houdt Macboy :D

@ Hans

Voor een eventuele volgende CBR kun je twee dingen doen:

1) Je neemt ruim van tevoren contact op met de Polizei en vraagt ze om toestemming om weer naar de A31 af te reizen en onder hun toezicht een fijne dag te hebben net zoals de afgelopen keer.

2) We laten ons niet kennen en spreken ergens anders af, en zorgen dat we onopvallend en ongezien Duitsland inkomen, desnoods binnendoor. Er zijn ook genoeg grote parkeerplaatsen in Duitsland waar niet meer is als een schuithuis en wat picnic bankjes. Hier kan je prima meeten als je zorgt dat ergens aan de andere kant van de snelweg een tankstation is.

Wat betreft de snitch die hier nog ongetwijfeld zal vertoeven ..

Als er inderdaad een CBR08, of wat mij betreft CBR07², in zicht komt, is het misschien handig om met diegenen die aangeven écht te komen, en ook bekenden zijn van DF ergens af te spreken n daar alles kort te sluiten. Dan zal er misschien wat onderzoek gedaan moeten worden vooraf en eventueel al het één en ander vastgesteld en afgesproken moeten worden vantevoren maar dat kan allemaal via PB.

Michel P

Bericht door Michel P » 13 jun 2007, 12:57

@Harrie, werk jij voor KooSSpee :lol: Deelname is aan de CBR is op vrijwillige basis, je bent zelf baas over je gaspedaal! Iedereen die er was heeft zich meer dan voorbeeldig gedragen!

Die modball gasten hebben geen autosmaak, chicks zijn verstuurd naar Macedonie voor ontwikkelingshulp, naar verluid zijn ze met een zwarte Leon TDI opgepikt :wink:

Als de modball een echte race was, dan is dat dom, en het oppakken terecht, de nummers plakken opzich is al niet al te inteligent!

Michel

Gijzer

Bericht door Gijzer » 13 jun 2007, 12:59

Een vriend van me werkt bij een bedrijf aan de A12 vlak voor de grens en wat ik hoorde werd er daar nog gewoon rustig gereden.

De boel zal wel weer zwaar overtrokken zijn net als bij de CBR. Daar werd ook in de pers verteld dat de politie een illegale straat race had voorkomen..... Het is natuurlijk zo wel een goed afschrik middel op deze manier.

Zie de twijfelaars over een 2e CBR

RVV

Bericht door RVV » 13 jun 2007, 14:49

Harrie schreef:overbodige post, was een reaktie op een heel ander topic. Maar ik weet niet hoe ik dit moet verwijderen. :oops:
Zo :wink:

Erik
Auto: BMW ///M

Bericht door Erik » 14 jun 2007, 16:34

ik vind alleen die hoeren goedkoop
maar dat is ook weer ok want goedkoop is niet duur

laten we verder niet de moraalridder uithangen en naar de pijpen van de (duitse) politie dansen
laat ze lekker de tering krijgen

enige wat ik nooit zou doen is een wedstrijd op de openbare weg, daar heb je het circuit voor

zelfde met de DF CBR
meeting lijkt me geweldig maar tegen mekaar rijden op de snelweg zit ik niet op te wachten
niet om dat het niet mag (of dat me wat kan schelen) maar omdat ik niemand mee wil nemen bij het verleggen van je grenzen

E

Pescatore

Bericht door Pescatore » 14 jun 2007, 17:14

Sander Spoolder schreef:vind je het heel gek dat die gasten aangehouden zijn?

spuuglelijke wagens en dito vrouwen .. ongekend.

Ik zie een CBR nog makkelijk gebeuren in de toekomst, je kan op talloze plekken Duitsland in, en de A31 loopt toevallig helemaal naar beneden.

Het moet alleen niet allemaal openlijk afgesproken worden. Dan komt dat echt wel goed.
Den dezen hier valt anders erg positief mee: (of niet, Rene? :lol: ) [img:800:1195]http://content2.totallycrap.com/gallery ... all_19.jpg[/img]

Sander S.

Bericht door Sander S. » 14 jun 2007, 17:36

pff .. het zal je dochter wezen zeg, wat een bok :D

Jeroen Bosman

Bericht door Jeroen Bosman » 15 jun 2007, 07:49

Na het gumball debakel kon je hier op wachten natuurlijk, de styling van de deelnemende voertuigen helpt ook niet bepaald. Tja, wat betreft de CBR, de risico’s zijn daar ook best wel groot. Ik doel niet eens op het gedrag en/of snelheid, maar als er onverhoopt een ongeval gebeurt. Zijn de rapen gaar… getuigen verklaren dat 3 of 4 auto’s met elkaar meereden op hoge snelheid, kijken naar de auto’s en zien een RS4 en M3 en een Viper staan (als voorbeeld) Je hoeft niet eens een hele grote verbeelding te hebben om te bedenken wat ze dan gaan doen. En voordat je het weet sta je op nu.nl en schrijf je, je eerste brief aan de verzekeringsmaatschappij die bij jou de schade probeert te verhalen.

Dan heb ik het nog niet eens over strafrechtelijke vervolging en/of gewonde/doden.

Natuurlijk is het allemaal worst case scenario, maar toch iets om bij stil te staan. Zowel als deelnemer en organisator.

Harrie

Bericht door Harrie » 15 jun 2007, 08:19

@Pescatore, ik moet toegeven, ik vond dit ook niet tegenvallen. In ieder geval het leukste plaatje van heel dat gebeuren. :wink:

Macboy

Bericht door Macboy » 15 jun 2007, 15:29

Laat dan iedereen die dat een lelijk wijf vindt PER OMGAANDE hier een foto plaatse van hun eigen vriendin voorover gebogen.

Stelletje zeikerds :)

Mooie dame gewoon !

Pescatore

Bericht door Pescatore » 16 jun 2007, 14:40

Macboy schreef:Laat dan iedereen die dat een lelijk wijf vindt PER OMGAANDE hier een foto plaatse van hun eigen vriendin voorover gebogen.

Stelletje zeikerds :)

Mooie dame gewoon !
Amen 8)

Sander S.

Bericht door Sander S. » 16 jun 2007, 14:52

RVV

Bericht door RVV » 16 jun 2007, 14:55

waarom nou gelijk die foto van Macboy :? :lol:

Pescatore

Bericht door Pescatore » 16 jun 2007, 14:57

Sander Spoolder schreef:[img:293:336]http://i110.photobucket.com/albums/n81/ ... 975037.jpg[/img]

:wink:
:lol: Ik weet niet waar je je vriendin zoal naartoe gesleept hebt, bij de CBR zag het er een stuk strakker uit. Of ben je stiekem nageslacht aan het regelen? :P

Plaats reactie