Dennis Schroyen schreef:Als dit niet lukt laat ik ze naast me komen, houdt ik mijn stuur met twee handen krampachtig vast, zet ik mijn blik op psycho mode, en draai ik mijn kop heel langzaam naar links om ze met grote ogen en psychopatische blik recht in de ogen te kijken. Vooral niet reageren op gebaren maar gewoon ze in de ogen kijken alsof je ze binnen dit en 30 seconden levend gaat villen en daarna in een zoutbad gooit...
[img:606:426]http://emmanuel.denis.free.fr/images/hulk.jpg[/img]Knot schreef:Dennis, doe eens een filmpje van die blik!!!
hugo schreef:valt me op dat de meest vreemde '' ik ga je bewust van de weg beuken'' verhalen zich in het Noorden des landsch afspelen.
Twee keer de A7 Hugo, misschien was het wel dezelfde gekhugo schreef:valt me op dat de meest vreemde '' ik ga je bewust van de weg beuken'' verhalen zich in het Noorden des landsch afspelen.
Je komt weinig in Groningen merk ik RebelRebel schreef:
In het zuiden zijn ze gemoedelijker.....
Bourgondische levenstijl en hun "joi de vivre" doet sommige dingen meer relativeren![]()
Dat gevoel heb ik juist meer van de Randstad. Ik rij elke dag over de A7 van Leeuwarden naar Groningen maar heb dit soort grappen nog niet meegemaakt. Fouten worden er om het leven gemaakt (ik zie elke dag een stuk of 3/4 dingen die echt niet door de beugel kunnen), maar echte agressie nog niets van gemerkt.hugo schreef:valt me op dat de meest vreemde '' ik ga je bewust van de weg beuken'' verhalen zich in het Noorden des landsch afspelen.
Nou..van die reactie van mij ik me niets herrineren...Nandor schreef:Wim,
ik meen me een post van je te herinneren waarin je nadrukkelijk zei dat de politie je niet gaat geloven als je ergens hard vandaar knalt ivm bv agressie.
Huidige standpunt spreekt mij trouwens meer aan.
N.
Gebruikers op dit forum: Wimo en 12 gasten