Pas je eigen autotopic eens aan Maus...!
Ik heb afgelopen jaar een half jaar in die straat gewoond omdat ik daar in de buurt moest zijn voor mijn studie, kwam dagelijks langs die school. Het is ook echt een verpauperde wijk, waar je eerder het idee hebt in het buitenland te verblijven dan in Nederland. In de supermarkt werd niet veel Nederlands gesproken, en mijn mede-flatbewoners konden amper gedag zeggen als je ze tegenkwam - iets dat op zich al bijzonder was aangezien ze niet voor 10 uur 's ochtends leefden. Toch reden er genoeg dure auto's rond in de wijk.
Luco schreef:Die club is net zo eng als de PVV
Dan zou ik me eens iets verder verdiepen in het stemgedrag van de PVV in de tweede kamer.Robin schreef:Luco schreef:Die club is net zo eng als de PVV
PVV heeft z'n bestaansrecht(of je 't wilt of niet) te danken aan de onnoemelijke kontdraaierij en koppigheid/halsstarrigheid van het (huidige) kabinet/overheid. Het volk wordt zo ongeveer genegeerd inzake Asiel/vreemdelingenbeleid, de EU en alle andere zwaarwegende issues.
DENK heeft z'n bestaansrecht (of je 't wilt of niet) te danken aan zoiets als de PVV en alles wat er aan vast zit.
Dan kunnen we concluderen dat....
Gelul Robin. Jij weet precies wie hier wat post. En deze opmerking is meer dan gerechtvaardigd in dit geval. Roepen dat dat een beetje makelijk is is echt de realiteit niet zien.Robin schreef:Racisme kaart uitdelen. Ik ben er geen fan van:)
Is mijn/jouw sarcasmemeter kapot Tom?tomgtr schreef:Gelul Robin. Jij weet precies wie hier wat post. En deze opmerking is meer dan gerechtvaardigd in dit geval. Roepen dat dat een beetje makelijk is is echt de realiteit niet zien.Robin schreef:Racisme kaart uitdelen. Ik ben er geen fan van:)
GTRene schreef:met Robin eens, er zijn al mede 'Nederlanders' die al vaak genoeg onterecht die 'kaart' uitdelen.
Gebruikers op dit forum: zegmaarboris en 10 gasten