en dat geluidje

Individual lak kost je minimaal 3500 EuroMParallel schreef:Die "30 Jahre" is helaas niks anders dan een standaard M3 met Competition Package, met een paar 30 Jahre logos hier en daar, een dorpellijst, op dash en de hoofdsteun.
En daar betaal jedan 10.000 meer voor.
Gemiste kans. Een ///Marketing special dus.
Ik word doorverwezen naar een inlog pagina. LJ90395, een Estoril blauwe is met nummer 269 de laatste gebouwdeGTRene schreef:
dan lijkt deze ook niet zo duur...noujahebben ze wel wat kleine zaken aan veranderd, zo te lezen
de laatst EU geleverde M coupe nr 269? ifso dan kan dat voor een verzamelaar een plus zijn.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... 1_c01_4201#" onclick="window.open(this.href);return false;
hm, ik nu ook, is al weg schijnbaar, was dacht ik een blauwe, zou dus maar zo kunnen kloppen.Niels schreef:
Ik word doorverwezen naar een inlog pagina. LJ90395, een Estoril blauwe is met nummer 269 de laatste gebouwde
BMW 840i 850i CSI E31 M5 E39 400PS MOTOR M3 GT E36 HARTGE
BIETE HIER EINEN BMW 840CI ZUM KAUF AN. UNIKAT! DEUTSCHES FAHRZEUG, KEIN IMPORT! KEIN ROST.BMW E39 M5 MOTOR MIT 400 PS,
KOMPLETTES ORG. BMW 850 CSI SPOILER PAKET, SUPER SELTENES SPERRDIFFERENTIAL, EFFEKTLACK BMW INDIVIDUAL "MESSING METALLIC", ORG. BMW E36 M3 GT SITZE, LEDER LENKRAD M3 E46, DREITEILIGE HARTGE ALUFELGEN MIT TOP BEREIFUNG (9,5X18 und 11X18) 245/35/ZR18 und 285/30ZR/18, XENON SCHEINWERFER, KOMPLETTES 850 CSI SPOILER PAKET INKUSIVE CSI BREMSANLAGE, CSI TACHO, BMW DRIVERS PACKAGE, SCHWARZER HIMMEL GAB ES AUCH NUR BEIM 850 CSI, ELEKTR. SCHIEBEDACH, KLIMAANLAGE.
EISENMANN EDELSTAHL ENDSCHALLDÄMPFER, EWS, KOFFERRAUM KOMPLETT AUSGEBAUT ALCANTARA MIT M LOGO + MUSIKANLAGE FÜR 6000€ UND VIELES MEHR!!!
ALLES IST SEIT JAHREN (AUCH DER M5 MOTOR, EINFACH ALLES) EINGETRAGEN. ES IST KEIN NOTVERKAUF! SAISONKENNZEICHEN.
100% of the fun, 40% of the price!
Very cool Alpina B6 3.5 Clone. In my favourite color: Calypso red
Bedenk dat het een omgebouwde 320i is.GTRene schreef:prijs vind ik ook nog netjes, wie koopt hem![]()
oke, wel vrij vroeg gedaan, beetje zoals PO (Piet Oldenhof BMW) destijds ook BMW's tot Alpina's ombouwdeWalter schreef:Bedenk dat het een omgebouwde 320i is.GTRene schreef:prijs vind ik ook nog netjes, wie koopt hem![]()
Hij is wel mooi!
Gebruikers op dit forum: tomgtr en 7 gasten