Ik ben Lars 30j,Woonachtig in Noord-Brabant.
Mijn passie en hobby zijn de BMW E36, op jonge leeftijd wist ik al dat dit mijn type auto was.
Ik houd vooral van het M3 segment, Nu heb ik helaas nog geen *Echte* kunnen bemachtigen,
maar ben toch al zeer tevreden met wat ik nu heb!

Ik hoop hier nog lang te mogen blijven,en informatie op te doen,en wellicht ooit eens van jullie te ontmoeten.

*update 16-5-2015*
Inmiddels is de gebruikscabrio nr.1 ingeruild voor een E90 320i omdat de vrouw toch niet kon wennen aan een E36

De nr.1 325i cabrio is verkocht aan beske via het forum,veel plezier ervan!
Maar ik heb er een leuk project voor terug gekocht, jaja ik heb een M3 carrosserie weten te bemachtigen met de bumpers en bij behorend plaatwerk/deuren en alle strips.

Het idee is nu om een mooie M3 op te gaan bouwen met hieronderstaand Nr.3 als donor auto.
Niet getreurd,ik heb een mooi M50 2.5L blok/automaatbak met bijbehorend onderstel nog liggen,om de straks gestripte 325i/m3 donor auto weer orgineel te maken!
Hier onderaan in een aanvullende post ergens foto's van de nieuwe gebruiks-auto,en de m3 carrosserie

Hierbij mijn verzameling :
1: E36 1994 325i Cabrio ( gebruiksauto )
2: E36 1993 325i Cabrio ( gerestaureerd en M3 uitgevoerd,voor toertochtjes en dergelijken )
3 :E36 1994 325i Coupe ( Nog niet aan begonnen maar M3 uitgevoerd Inclusief M3 3.2 blok 6handbak en compleet 3.2 onderstel met sper etc.. )
1 : 2 : 3 :