De EU

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Andre

Re: De EU

Bericht door Andre » 03 mei 2016, 00:33

Ik zou volgend jaar vooral stemmen op links. Dan komt het vast goed!

GTRene

Bericht door GTRene » 04 mei 2016, 12:34

http://www.nujij.nl/algemeen/brussel-ge ... 3713.lynkx" onclick="window.open(this.href);return false;

Andre

Bericht door Andre » 04 mei 2016, 13:34

Rene als dat gebeurt dan stappen een aantal landen zeker uit de EU!

Hier ook een mooi artikel. Dan weet je even waarvoor je werkt.

Hoe lang wilt u zich nog tot slaaf laten maken?

U werkt niet alleen voor uzelf, maar ook nog voor alle klaplopers op deze wereld, die van úw arbeidskracht profiteren voor eigen voordeel. Daartoe behoren de politici net zo goed als de banken, de zogenaamde vluchtelingen, de speculanten, de woekeraars, de geweldplegers, de verheerlijkers van een vrouwen-onderdrukker en de hals-afsnijders. Voor deze clientèle moet u 8 uur per dag werken.

Als deze clientèle, die u meedogenloos gebruikt, er niet zou zijn, zou u nog maximaal 4 uur per dag hoeven werken tot een pensioengerechtigde leeftijd van hoogstens 50 jaar. Daartoe zou men alleen maar alle klaplopers, die zich aan iemand verkwikken, moeten lozen. Het huidige economische systeem dient ervoor om de meest asociale krachten van het land onvoorstelbaar rijk te laten worden, tegelijk met de ondersteuning van de meest criminele krachten in het land..

Moeders worden zo dubbel belast, in plaats van zich slechts waardig en behoorlijk om hun kinderen te hoeven bekommeren. Mensen moeten zo meer dan 40 jaar lang 8 uur per dag hun leven laten stelen, zodat anderen een leven lang kunnen flierefluiten. Geen mens zou zich, bij de huidige standaard, nog 8 uur per dag moeten aftobben, en zo zijn leven volkomen opgeven voor de luxueuze wensen en de leugens van anderen.

Het wordt tijd, dat de slaven op hun achterste benen gaan staan, zodat ze eindelijk nog eens goed kunnen beginnen te léven.

Bron:
http://petraraab.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Door: Petra Raab

GTRene

Bericht door GTRene » 04 mei 2016, 14:24

het wordt idd tijd, als het gaat gebeuren is het niet zomaar opgelost en zal voor veel ellende zorgen denk ik, het wordt er niet gezelliger/leuker op.
maar als het zo blijft doormodderen 'slibben' we dicht en ga we 'kapot'...

maar durven ze het roer om te keren?
gezien al die 'mensen' rechten e.d. waarin vele landen verwikkeld zijn en ooit voor de 'juiste' doelen werd opgericht lang geleden, echter destijds waren het andere tijden, nu zitten vele landen met die zaken te worstelen onder druk van de knuffelaars e.d.

GTRene

Bericht door GTRene » 15 mei 2016, 17:00

zeg nu niet dat je het niet hebt zien aankomen, this is what they really want...
Demonstratie in Denemarken: Moslims willen delen van Denemarken annexeren voor alleen moslims
https://fenixx.org/2016/05/15/duizenden ... marken-op/" onclick="window.open(this.href);return false;

Andre

Bericht door Andre » 16 mei 2016, 00:30

Ongelooflijk bovenstaand filmpje.

Europa is in de uitverkoop! Over 10 a 15 jaar is het compleet naar klote in de EU! Wij zijn nu al mooi opweg.

Ik hoop dat het roer omgaat in 2017 met een nieuw kabinet. Zo het nu gaat komt het niet goed in ieder geval.

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 16 mei 2016, 11:04

Misschien stemmen ze in de UK tegen de EU. Mooie stap omdat zooitje wakker te schudden dat er toch echt iets moet veranderen.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 16 mei 2016, 11:34

Aan het taalgebruik te zien lijkt het mij wel een toonaangevende site :) Temeer omdat Rene hem plaatst...

Riceaux

Bericht door Riceaux » 16 mei 2016, 11:46

Dat filmpje moet wel meer dan 10 jaar oud zijn. Is gefilmd met een aardappel joh.

GTRene

Bericht door GTRene » 16 mei 2016, 17:17

Arthur schreef:Aan het taalgebruik te zien lijkt het mij wel een toonaangevende site :) Temeer omdat Rene hem plaatst...
ze hadden waarschijnlijk geen plaatjes meer met poesjes of bloemetjes, moet je even doorheen kijken en
je verstand gebruiken, kom je er vast wel uit, tenminste, het lijkt of je heel wijs bent :mrgreen:
lukt je vast.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 16 mei 2016, 17:27

Pff wat een griezelige site is dat nou weer. Echt hoor, als je toch het lef hebt om iets van zo'n site te posten als intresant informative kanaal ben je echt total hersenloos of een enge racist. Oh maar dat mocht want hullie doen het ook.
:please:

GTRene

Bericht door GTRene » 16 mei 2016, 17:43

het gaat niet om die site, het gaat om dat bericht en die video, dacht zal je ff helpen Tom :thumbup:
die site kijk ik nooit op, kwam via een FB bericht naar daar.
Laatst gewijzigd door GTRene op 16 mei 2016, 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Luco

Bericht door Luco » 16 mei 2016, 17:45

Nou Arthur, speciaal voor jouw een plaatje :mrgreen:
Misschien snap je het dan eindelijk :tooth:
gt rene.jpg
gt rene.jpg (509.02 KiB) 1317 keer bekeken

GTRene

Bericht door GTRene » 16 mei 2016, 17:49

bedankt voor het op de persoon spelen mannen, weet ik weer meer over jullie :clap:
wat een geweldige inzichten laten jullie zien, om een nieuwsbericht van een ander te koppelen aan mij.
dat zegt wel weer wat over jullie, goed bezig :bag:

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 16 mei 2016, 18:21

Nieuws bericht aan jou koppelen is niet zo moeilijk hè als jij degene bent die het post. Kom dan met een fatsoenlijke antwoord ipv op de man spelen. Als jij iets post is het toch logisch dat ze jou er bij betrekken.

P.s. Wanneer komt de "don't shoot the messenger" opmerking...

Joy

Bericht door Joy » 16 mei 2016, 18:55

Demonstratie dateert alweer van maart 2014.

Afbeelding

https://nl.wikipedia.org/wiki/Hizb_ut-Tahrir" onclick="window.open(this.href);return false;

It looks like something in the Middle East, but this is Nørrebro in Copenhagen 2014 (click here for more JW-stories on Nørrebro). The black flag is actually a war banner, showing that non-Muslims here must be fought until Sharia governs. The white flag is the flag of the caliphate, which is used where Sharia is ruling and democracy is considered blasphemy.

Translated from MX: “Hundreds of Muslims in segregated demonstration in Nørrebro”:

Quote:
A large group of people demonstrated at Nørrebro in Copenhagen. Women and children were walking in the back.

“Who decides?” shouts a man in a megaphone.

“Allah!” answer about 500 demonstrators.

And so it goes:

“Who gives victory?”

“Allah!”

“Who gives life?”

“Allah!”

“Who takes life?”

“Allah!”

“Who should legislate?”

“Allah!”

This Friday a gender-segregated demonstration paraded from Nørrebro station to St. Hans Torv in Nørrebro in Copenhagen, where they arrived about five o’clock. The occasion: Muslims are “slaughtered” in Africa, according to the organizers…

People are also shouting slightly aggressive slogans. Further back, among the scarf-clad women, the mood is more relaxed, he said.

It is the Islamic organization Hizb-ut-Tahrir that has organized the demonstration. …

Women and children are at the back with black and white flags with Arabic letters. In the front, a car is driving and people are yelling the slogans from there.

According to Hizb-ut-Tahrir, many Muslims are being killed in Africa, with nothing being done. They refer in particular to the Central African Republic, where Muslims are indeed being killed in large numbers in a very brutal way.

And if one is to understand the slogans of demonstrators in Nørrebro, then the solution to the problem that is Sharia law.

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 16 mei 2016, 19:06

In containers terugsturen of is dit inmiddels al gedaan? Hebben ze in elk geval al twee jaar de tijd voor gehad.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 16 mei 2016, 21:32

GTRene schreef:bedankt voor het op de persoon spelen mannen, weet ik weer meer over jullie :clap:
wat een geweldige inzichten laten jullie zien, om een nieuwsbericht van een ander te koppelen aan mij.
dat zegt wel weer wat over jullie, goed bezig :bag:
Nieuwsbericht van een ander? Jij plaatst het toch hier? Als ik hier een link plaats naar een artikel dat alle BMW rijders gluiperige pedofielen zijn dan wil IK er toch iets mee zeggen hier? Of als ik het complete onzin vind zeg ik toch: moet je kijken wat een onzin, in dit artikel staat dat alle BMW rijders gluiperige pedofielen zijn.

En mocht ik iets quote van een website dan kijk ik voordat ik het doorlink even wat voor website het is?

Als ik van het Chrysler Neon forum haal dat alle BMW rijders gluiperige pedofielen zijn link ik dat toch niet door zonder enig commentaar?

Maar goed, je had het van 1 van je facebook vrienden....

Zoals de heer Jezus al zei, leer mij uw vrienden kennen....

Maar oh wee, groundhog day, als iemand er iets van durft te zeggen zegt dat meer over degene die er iets van zegt dan over degene die de onzin post.

Of word je nou weer zo boos dat je een paar weken niet post?

Begrijp me niet verkeerd Rene, ik vind je een prima en gezellige gozer meestal op dit forum. Maar je eenzijdige gepost over buitenlanders en je links naar de vaak vage en soms zelfs walgelijke sites zal ik blijven benoemen als ik het zie.

GTRene

Bericht door GTRene » 17 mei 2016, 01:26

tomgtr schreef:Pff wat een griezelige site is dat nou weer. Echt hoor, als je toch het lef hebt om iets van zo'n site te posten als intresant informative kanaal ben je echt total hersenloos of een enge racist. Oh maar dat mocht want hullie doen het ook.
:please:
nuf said.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 17 mei 2016, 09:03

Ik zei geen en dus vind mezelf nogal mild.....

Arthur

Bericht door Arthur » 17 mei 2016, 09:28

LOL@Groundhogday :lol:
Tom, dit ga je niet redden. Ik zat alweer enkele keren op m'n handen om niet te reageren. Nu deed ik dat wel, voorzichtig :angel: , en het is meteen weer raak... Het blijft alleen zo lastig om niet te reageren want halve draadjes worden platgespammed met ongenuanceerde en vage sites of quotes dat het niet te negeren is. Kan Rene de bal wel terugkaatsen maar eigenlijk valt er niets te kaatsen en draait het steeds op hetzelfde uit. Huiliehuilie en de rest heeft het gedaan :?

GTRene

Bericht door GTRene » 17 mei 2016, 10:26

als je gewoon op de inhoud van zo'n bericht reageert (of gewoon niet) dan is er niks aan de hand Arthur e.d.
dus niet liggen janken.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 17 mei 2016, 10:44

Brexit The Movie:

https://vimeo.com/166378572" onclick="window.open(this.href);return false;

Duurt iets over een uur maar wellicht interessant. Ik denk dat een aantal partijen de kans op een No vote in de UK behoorlijk onderschatten.

Arthur

Bericht door Arthur » 17 mei 2016, 11:05

:crazy: @Rene ed oid etc. Je verdraait het nu wel weer heel opzichtig met je laatste post. Maar ik zal wel weer proberen je te negeren, wat zo wel erg moeilijk wordt. Je snapt het niet of je wilt het niet snappen. Echt, wat een plaat...
:coffee:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 17 mei 2016, 11:07

Laten we in 't midden houden dat de EU een probleem heeft en is.

En dat probleem heet bij sommigen GTRené blijkbaar :D

Plaats reactie