
De 2.0T 200pk voor €39.450
De 2.0T 200pk Super voor €40.950
De 2.9 V6 510pk Quadrifoglio voor €107.950
Ook wel erg fraai dat je carbon-keramische remmen kunt kiezen voor €7.495 op de Q4.
Der 90-Grad-V6 aus Aluminium ist ein Abkömmling des Ferrari-Triebwerks aus dem California T.
Das Unternehmen lässt sich den Neuen einiges kosten: Dach, Motorhaube, Kofferraumdeckel und Kardanwelle des Quadrifoglio sind aus kohlefaserverstärktem Kunststoff, die Türen und Kotflügel aus Aluminium. Ein hochwertiger Materialmix, der sich vom Standardblech deutlich abhebt.
Handbak wordt alleen in de VS leverbaar geloof ik...Zed240 schreef:Rijdt 'ie nou in een QV met 8HP automaatbak? Dacht dat die alleen met handbak geleverd ging worden?
Prachtig juist.944-20v schreef:Errrrg gaaf!
Maar (zal de meesten weinig boeien) laat de motorkap maar dicht. Wat een slangetjes/pijpjes/draadjes bende zeg.
Idd, juist met de huidige techniek met turbo's en extra koelingen is dit één van de mooiste motorruimtes die er bestaat.ErikS schreef:Prachtig juist.944-20v schreef:Errrrg gaaf!
Maar (zal de meesten weinig boeien) laat de motorkap maar dicht. Wat een slangetjes/pijpjes/draadjes bende zeg.
Geen plastic kappie.
The Quadrifoglio is powered by an all-aluminium, twin-turbocharged 90° V6 petrol engine, with a single-cylinder displacement of just under half a litre,[8] for a total of 2,891 cc (176.4 cu in). This engine was developed exclusively for the Quadrifoglio by Ferrari technicians[21] and it is related to Ferrari's own twin-turbo F154 V8.,[8] sharing the California T's bore of 86.5 mm (3.4 in) and stroke of 82.0 mm (3.2 in).[7] It produces 510 metric horsepower (375 kW; 503 bhp) at 6,500 rpm,[4] and 600 N·m (440 lb·ft) of torque between 2,500 and 5,000 rpm,[8][28][29] and its turbo boost pressure reaches up to 35 pounds per square inch (2.4 bar) at the peak.[30] Thanks to cylinder deactivation (with the ability to switch off three of the six cylinders),[8] this model achieves a fuel consumption of 8.5 litres per 100 kilometres (33 mpg-imp; 28 mpg-US) and CO2 emissions of 198 g/km, in the combined cycle.
Nou ja, op twee gasklephuizen na zie ik eigenlijk alleen maar plastic. Whatever...500+pk in prachtige autoErikS schreef: Prachtig juist.
Geen plastic kappie.
Ja ik zie het350 Z schreef:Gelukkig zie je bij BMW geen plastic onder de kap![]()
Zeuren om te kunnen zeuren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten