http://www.nickslick.com/nico/movies/4thsmall.wmv
Wel mooi als je ergens de ruimte en gelegenheid hebt zoiets gewoon te doen. Al lijkt het me ook daar niet legaal.

P.S. Teller is uiteraard in MPH.
Wat voor modeljaar GSX-R?partyondude schreef:Hmm, twijfel aan die 690 pk, wat men in dit filmpje beweerd.
Heb eens gereden tegen een GSX 750 R, misschien een andere uitlaat, voor de rest stock. Bij 265 km p/u ging ik er toch echt langs en die knakker lag redelijk plat op de tank goed z'n best te doen.
Nou weet ik dat de 1000 cc racers echte beesten zijn, maar een Corvette met 690 pk zou dat ook moeten zijn.
Een fractie minder dan 150pk geloof ik maar toch ook wel goed voor een top tegen de 300 8) Rappe bak dan die WRX van jepartyondude schreef:Was een gloednieuwe, is nu een jaar terug, dus een 2006 fiets. Heeft meen ik een pk of 150?
Ging er ook niet hard langs en het duurde even, maar bij 265 ging ik er echt voorbij.
Och een krappe 150pk uit 750cc met 163kg vind ik niet zo raarwjn schreef: Een GSX-R 750 heeft niet zoveel pk's en een top van geschatte 260-270. De laatste 10-20km's gaat niet zo snel meer, dus je kunt dat best bijhouden als je eenmaal 200+ rijdt.
De meeste nieuwe 1000's halen krappe echte 300 (zitten ze in de toerenbegrenzer en de teller op 330+) en zitten < 8 sec op de 200.
Een Carrera GT / F Enzo met 600+ pk halen dat niet, maar zullen dus op top er relatief makkelijk voorbij gaan.