Zo daar zijn ze dan.
Excuses voor het beeldmateriaal. De Gopro gaat niet zo goed om met het contrast van binnen en buiten, maar het is ruim voldoende om een beeld te krijgen van de verschillen.
Laten we elkaar niet voor de gek houden, de M3 is sneller.
Maar beide bestuurders vonden het verschil veel kleiner dan zij verwacht hadden.
De M3 heeft toch ruim 100pk meer en ik had daarmee verwacht dat de M3 op de rechte stukken veel makkelijker voorbij zou gaan.
De feiten:
Ik denk dat beide bestuurders de zelfde ervaring en ook wel redelijk de zelfde rijstijl hebben.
We zijn verre van perfect en maken onze foutjes.
In het 2e filmpje zelfs veel foutjes.
Dat krijg je als je elkaar zit op te naaien. Maakt niet uit, we hadden beide enorme fun.
Beide auto's zijn leeg, met kuipstoelen en rolkooi. M3 een schroefkooi en de 330 een laskooi
Beide auto's voorzien van semi slicks. M3 245/255 r888 en de 330 op 225 nankang.
Beide auto's voorzien van een vergelijkbare schroefset
In het 1e filmpje rijden we beide met een passagier en in het 2e filmpje rijdt alleen de M3 met een passagier.
De opnames zijn uit de M3 gemaakt. Ik had gisteren alleen lege batterijen in de gopro mee
Ik vind het leuk om te zien waar met deze verschillende combinaties van mens en machine de verschillen zitten.
In 1e filmpje begint het vanaf 13:15
En het 2e filmpje