Bedankt voor alle leuke reacties tot zover!
Terugkomend op een aantal vragen:
Mijn auto is inderdaad een aantal keer (fors) in prijs verlaagd. Vergelijkbare jaartal/spec/km stand maar met PDK zijn een stuk duurder.
WLS staat voor WerkLeistungsSteigerung. Wel wat meer dan alleen chip tuning. 30 pk erbij naast sport chrono en sportuitlaat. Werd volgens mij vanaf de 993 aangeboden. Voor de 997.2 en 991.1 hebben ze deze motor ook in de GTS gemonteerd.
Terwijl ik dit net zit te typen realiseer ik mij eigenlijk dat de mijne een GTS avant la lette is. De GTS onderscheidt zich t.o.v. de S door dus het WLS pakket (incluis sport chrono en sportuitlaat), PASM onderstel 10mm verlaagd, Carrera 4(S) body (bredere heupen) dus ook bredere velgen achter en wat optische verfraaiingen zoals een alcantara interieur, sport design spoiler pakket en spiegels. Ik mis dus de brede heupen (heb ze gelukkig zelf

) en de sport design spiegels. Het aerokit pakket omvat onder andere de voorspoiler en dorpels van het sport design pakket. Alleen de ducktail met lelijke spoiler hoort er nog bij. Qua onderstel kan je een S bestellen met PASM -20mm en zowel de S als GTS met PDCC; met en zonder -20mm (-10mm bij GTS).
Afweging voor een andere auto heb ik eigenlijk niet gemaakt. Kort gekeken naar een M4 cabrio. Ondanks dat geen M BMW heb wel een beetje 'hetzelfde' gevoel als de dagelijkse daisel.
Drexler komt wellicht nog. Eerst PTV goed ervaren.
Onze dochter zit prima achterin en gelukkig is GF 1.64m kort want de passagierstoel moet wel redelijk wat naar voren. En ze vind het heerlijk! Zowel geboren als ongeboren heeft ze al aan flink wat snelheid in auto en vliegtuig moeten wennen

maar even doortrekken richting 8000 rpm en een klein glimlachje (of gewoon rustig doorkauwen op een speeltje) in de binnen spiegel zien is priceless.
Het stuur is inderdaad zwart. Sport Design stuur past in mijn ogen niet. Heb er net 3 jaar tegen aan gekeken dus een keer wat anders. Het huidige stuur heeft stuurverwarming; ik vind het verschrikkelijk maar GF is er dol op. GT4 stuur is wel een goede; ga eens informeren. Want met het uiterlijk van het huidige stuur is niks mis voor mij; hij is alleen wel iets aan de grote kant. Alcantara komt er zeker niet; brrrr.
Met PDK is Sport Design stuur natuurlijk nicht am frage; maar dat komt natuurlijk door de flappy peddals.
Ik zal nog een foto van de gordels maken deze week. Mijn 2de Porsche met gele gordels trouwens
Qua logo's achterop is standaard Porsche + type. Bij mij alleen Porsche. Verder kan je (af fabriek) de type nog laten vervangen door '911' en kan je Porsche ook weglaten. Als laatste kan je de beschikbare teksten nog in de kleur van de auto laten spuiten.
Inderdaad het oude broertje Sylvester. Maar gelukkig ben jij ook een stuk ouder dan ik

GT3 voorspoiler en aftermarket ducktail?