Kleine opfris ronde
- Tristan
Re: Kleine opfris ronde
Mooi man! Zo lang je hard werkt en je centen eerlijk verdiend zal ik de laatste zijn die je een patser noemt. Je leeft maar een keer en het leven is te kort in saaie auto's te rijden. 

- GTRene
lijkt wel smal zo'n morgan interieur, ook bij de benen
trouwens, zo'n stuurtje vind ik niet echt passen? niet retro en weinig model in?

trouwens, zo'n stuurtje vind ik niet echt passen? niet retro en weinig model in?

- Arthur
- Auto: Nr.51
Mooi wagenpark man!
Ik heb ook eerder de indruk dat je lekker impulsief winkelt! Geweldig, vooral doorgaan
Ik heb ook eerder de indruk dat je lekker impulsief winkelt! Geweldig, vooral doorgaan

- Martijn_bmw
Denk al vaak genoeg gezegd maar toch, ook in mijn ogen absoluut geen patser!!! Maar juist een ingetogen liefhebber en ontzettend leuk dat je het deelt hier op het forum
Dat houdt het forum juist leuk en gevarieerd! Beter dan dat er alleen maar mensen met 10+ jaar oude BMW's zouden zitten
(ik mag het zeggen want rij zelf zon hok
)
Overigens denk ik dat dvh zijn post ook zo bedoelde hoor zonder foute bedoelingen

Dat houdt het forum juist leuk en gevarieerd! Beter dan dat er alleen maar mensen met 10+ jaar oude BMW's zouden zitten

Overigens denk ik dat dvh zijn post ook zo bedoelde hoor zonder foute bedoelingen
- Sjoerd
Mooie collectie Tom!
En zolang je zelf maar weet waar het vandaan komt is er toch niets aan de hand? Keep calm en brullen met die spullen!
En zolang je zelf maar weet waar het vandaan komt is er toch niets aan de hand? Keep calm en brullen met die spullen!

- dvh
Sjeetje Tom. Wat is dit nu. De gemiddelde 'my crib' aflevering op mtv is minder indrukwekkend.

Tom. Zolang ik brilletjes kan blijven verkopen vind ik het helemaal prima en ben ik op niemand jaloers en gewoon heel tevreden.
Dat moet je ook allemaal niet te serieus nemen van mijn kant.
Maar wat een dikke bolides !
De Morgan vind ik toch nog 't coolst...

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Bewuste keuze om bij 3 autos voor zwart te gaan?
Op de 2e foto is nog een kenteken te lezen.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Ik heb gelukkig geen last van jaloezie, ik vind het fantastisch als mensen dikke auto's kopen omdat ze het kunnen. En zie die mensen juist niet als patsers, maar als liefhebber van mooie dingen die ze zelf verdiend hebben (in de meeste gevallen
)
Dus lekker met je hart blijven kopen zolang het kan, het leven is te kort om er een saaie boel van te maken

Dus lekker met je hart blijven kopen zolang het kan, het leven is te kort om er een saaie boel van te maken

- tomgtr
David, ik weet het. Maar moest me even van m'n hart.
Bewuste keuze zwart? Nee, ik ben qua driving fun ongeveer het tegenovergestelde. Ik haat opties kiezen en vind het dan ook echt allemaal veel te duur. De laatste 7 auto's die ik gekocht heb:
X3 : nieuw gekocht uit showroom
GTR : er waren 2 versies en 5 kleuren, geen opties!
F11 : 2e hands gekocht uit D
X5 : 3 maanden oud showmodel van dealer
M4 : showmodel dealer nieuw uit showroom gekocht
911 : 10 maanden oud gekocht bij dealer
M3W : 2e hands gekocht van forumlid
Natuurlijk vindt ik zwart niet heel erg, anders had ik ze niet gekocht. Maar ik ben niet zo kieskeurig. Ben blij dat ik niet veel keuze stress had.
Als ik zo naar die zwarte collectie kijk lijkt het wel een maffioso vloot ja. Geen wonder dat de flat oudjes denken dat de bewoners van de niet flat huizen criminelen zijn. Buurman zwarte tesla en donkergrijze Rapide. Andere buurman een zwarte range rover sport en zwarte cooper s cabrio
Bewuste keuze zwart? Nee, ik ben qua driving fun ongeveer het tegenovergestelde. Ik haat opties kiezen en vind het dan ook echt allemaal veel te duur. De laatste 7 auto's die ik gekocht heb:
X3 : nieuw gekocht uit showroom
GTR : er waren 2 versies en 5 kleuren, geen opties!
F11 : 2e hands gekocht uit D
X5 : 3 maanden oud showmodel van dealer
M4 : showmodel dealer nieuw uit showroom gekocht
911 : 10 maanden oud gekocht bij dealer
M3W : 2e hands gekocht van forumlid
Natuurlijk vindt ik zwart niet heel erg, anders had ik ze niet gekocht. Maar ik ben niet zo kieskeurig. Ben blij dat ik niet veel keuze stress had.
Als ik zo naar die zwarte collectie kijk lijkt het wel een maffioso vloot ja. Geen wonder dat de flat oudjes denken dat de bewoners van de niet flat huizen criminelen zijn. Buurman zwarte tesla en donkergrijze Rapide. Andere buurman een zwarte range rover sport en zwarte cooper s cabrio

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
... en goed bezig met de Olympus
, jij of Liis
? ...

- tomgtr
Haha, goed gezien. Ik! Voor de eerste keer kuch. Maar de camera wordt in elk geval wel gebruikt .
- dvh
En zelfs de kentekens gephotoshopt 

- Tim N
12e foto ook (daarop van de PorsieEric Z schreef:Bewuste keuze om bij 3 autos voor zwart te gaan?

Gaaf wagenpark hoor. Morgen is stiekem wel de ultieme daartussen.
- JP
Mooi wagenpark, omdat (jij) het kan !
Ach lekker leven en laten leven. Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
Als je met brillen verkopen binnen 5 jaar je hele hypotheek kan/wil afbetalen, dan doe je toch ook ergens wat goed.....

Ach lekker leven en laten leven. Ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen.
Als je met brillen verkopen binnen 5 jaar je hele hypotheek kan/wil afbetalen, dan doe je toch ook ergens wat goed.....

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Heerlijk wagenpark Tom!
En idd lekker doen waar je zin in hebt zolang het kan

En idd lekker doen waar je zin in hebt zolang het kan

- Niels
- Auto: Prius+
Succes met kiezen elke dag
Verder geen waarde oordeel, je participeert sympathiek op DF en ik lees graag mee

Verder geen waarde oordeel, je participeert sympathiek op DF en ik lees graag mee

- Riceaux
Goed opgevoed!Mijn dochter vind het erg grappig om de GTS in sport plus te zetten als de CFO erin rijdt (en m'n zoon kan dat ook nogal waarderen). De CFO vond het minder grappig om in 1e versnelling door stad te bleren.

- tomgtr
- dvh

Gaaf

Die auto's verdienen toch wel een knappe fotoshoot hoor... keertje flink aan de slag gaan met je camera

- GTRene
die is al wel iets meer period correct qua looks, maar ook zo vierkant qua kruis? wel wat beter.
zag net deze voor morgan, geen idee of dat op die naaf van jou kar past, maar best leuk (wat meer retro), mooier dan dat platte met niks (simpele) magoed, als die goed stuurt zo ist ook goed

http://www.ezpowersteering.nl/6/167/KLA ... ERING.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Riceaux
- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Idem hierboven, en tevens wat dvh zegt, meer foto's (van de GTS
)!! Geweldig wagenpark!

- Joopieboy
Absoluut leuk om te zien, lekker doen! En idd, maak eens wat meer foto's van je auto's. 

- Peric
Vind het kruisstuur veel beter bij de auto passen..
Heeft wel wat weg van het motorblok.

Heeft wel wat weg van het motorblok.
- tomgtr
Misschien koop ik dat stuur een keer. Kan toch erop klikken wat ik wil. Maar op 1 of andere manier denk ik dat momo stuurtje toch vaker erop zal zitten.