De up! van Tom
- JP
Re: De up! van Tom
€ 350,- 

-
Weer zo'n vlog. Zijn altijd van die kansloze filmpjes van mensen die een uur bij elkaar lullen en precies niets zeggen. Post maar gewoon een fotootje van de nieuwe wagen te zijner tijd. De rest geloof ik wel. 

- Martijn_bmw
allen schreef:Weer zo'n vlog. Zijn altijd van die kansloze filmpjes van mensen die een uur bij elkaar lullen en precies niets zeggen. Post maar gewoon een fotootje van de nieuwe wagen te zijner tijd. De rest geloof ik wel.

dat gevoel heb ik ook een beetje bij volg's... maarja blijbaar is het wel hip want je hoort iedereen er over tegenwoordig.
ik zal wel oud worden

- Joy
Precies 3 seconden van het filmpje bekeken. Bedankt voor de moeite Tom. 

- tomgtr
Ok.... Ik vroeg me af waarom Tom nooit meer poste gister. Na de commentaren van vandaag op zijn Vlog zal dat wel niet snel veranderen. Ik heb niks met Vlogs, anderen kennelijk wel, anders was er geen markt voor. Beetje onnodig om zo neer te sabelen hier.
- Tim N
Joy schreef:Precies 3 seconden van het filmpje bekeken. Bedankt voor de moeite Tom.
Dat is al 2 sec langer dan hier

-
Tom, dat zal niet de reden zijn geweest. Eerder dit:
Verder gok ik dat hij wel tegen een stootje kan.Elmar schreef:...via de ADAC/ANWB heb ik voor mijn rit naar huis een uP¡ mee gehad.
Echt, als je toch maar iets van benzine door je aderen heb vloeien, dien je je ogen uit je kop te schamen om er op een autoforum met de naam Driving Fun er openlijk er voor uit te komen dat je zo'n ding bezit.
De rit naar huis was nog erger dan het ongeval zelf….
![]()
- tomgtr
ok, een wat ongenuanceerde mening
Maar je moet wel erg lange tenen hebben om daarna weg te gaan. Neem aan dat je op vlogs (wat een rare uitvinding) meer negatieve reacties krijgt.
Hopelijk heft Ilja niet zulke lange tenen

Hopelijk heft Ilja niet zulke lange tenen

-
Een vlog kan best leuk zijn, maar komop. Je moet wat vertellen & een beetje sprankelend zijn...tomgtr schreef:Ok.... Ik vroeg me af waarom Tom nooit meer poste gister. Na de commentaren van vandaag op zijn Vlog zal dat wel niet snel veranderen. Ik heb niks met Vlogs, anderen kennelijk wel, anders was er geen markt voor. Beetje onnodig om zo neer te sabelen hier.
Wat een doodse manier van vertellen.... Pffffff....
Edit: ik heb de vlog dus wat langer gekeken...
- Hielke
Ah, dus dit is nou een VLOG.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Deze post verdient wat meer uitleg, Tom. Want hierom heb ik het filmpje uitgekeken en erachter gekomen dat ie niets vertelt. Niet boeiend, d'r staat (zoals ik het zie) een blaag wat te bazelen in een camera, of ik snap het niet. Totaal niet interessant of pakkend. Ik was in 1e instantie al eerder afgehaakt maar door jouw post toch helemaal gekeken. Waar wordt er neer gesabeld? Als je de vorige posts bedoelt dan valt dat mee. Heb op DF ergere posts gezien
Dus, wat bedoel je nu?

tomgtr schreef:Ok.... Ik vroeg me af waarom Tom nooit meer poste gister. Na de commentaren van vandaag op zijn Vlog zal dat wel niet snel veranderen. Ik heb niks met Vlogs, anderen kennelijk wel, anders was er geen markt voor. Beetje onnodig om zo neer te sabelen hier.
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
VLOG nog nooit van gehoord, sorry. Ben helemaal een beetje multimedia moe. Laatst mijn mobiel vergeten, wat een verademing. Ga ik zeker vaker doen.
- Tim N
Dan is het geen vergeten meer 

- JP
Net ook even zijn VLOG doorgescrolled, maar, sorry Tom.....
Dus zijn Up! gaat er uit en er wordt gesuggereerd dat zijn vriendin bij hem weggaat. Komt 'ie dan toch nog uit de kast...?..
Dan wordt het dus weer een MX-5......
http://www.autobuzz.be/nl/mazda-mx-5-ve ... -the-year/" onclick="window.open(this.href);return false;

Dus zijn Up! gaat er uit en er wordt gesuggereerd dat zijn vriendin bij hem weggaat. Komt 'ie dan toch nog uit de kast...?..

Dan wordt het dus weer een MX-5......
http://www.autobuzz.be/nl/mazda-mx-5-ve ... -the-year/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- tomgtr
-
Beetje onnodig om iemand uit te lachen die uit de kast probeert te komen.
- Niels
- Auto: Prius+
-
- Auto: M3P, 130i
Zou wel mooi zijn als Tom zou reageren middels een vlog. 

-
Het is duidelijk dat Tom [MODBREAK] van de vlog
- JP
Hij (de Up!) blijft toch, heb ik begrepen ?Petrolhead Tom schreef:Er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Voor de up! is de tijd gekomen om te gaan.
(...)