Volgens mij heeft deze RS veel minder flaws dan wat er nog meer te koop is.
Feit is wel dat je in je zoektocht naar aanpassingen wel moet kijken wat mogelijk is.
Zo was het bij mijn 2008Sti nagenoeg onmogelijk een deep dish stuur icm een snel stuurhuis te monteren omdat dan de stuurhoek sensor van de leg ging, de auto veel te snel op ging reageren met het TCS systeem en hij practisch ondriftbaar werd. Daar is serieus geld en tijd in gestoken om dat goed te krijgen met behoud van originele electronica.
Out of the box lijkt de RS veeeeeeeel beter en waar ik bang voor was -electronica die in de weg zit- blijkt dus wel mee te vallen, muv dat LFB. Daar komt ook wel een fix voor. Ik denk namelijk dat de heren tunerts massaal spullen gaan aanbieden voor dit kanonnetje. En dat reken ik helemaal goed.
Nog een vraag Dre, hoe is de vering bij harde klappen. Maw, als je dan per ongeluk ergens airtime hebt, klap je er bij de landing af (net zoals eigenlijk met elke standaard auto Sti of Evo, ook de M's vinden het niet fijn), of vergeeft die RS je ? M.a.w. moet er gelijk reiger of proflex op voor het serieuze werk ?