Dit draait rookvrij en met 780gr uitlaattemperatuur dankzij een door FIN-turbo aangepaste 2260VKLR.
Jos.
Ik zit te denken om of vrijdag (Zandvoort) of de donderdag (Assen) daarop weer eens te gaan rijden. Dit jaar nauwelijks tijd gehad om te gaan rijden.daNpy schreef:Jos trekt die pook toch wel weer los![]()
Wanneer gaan we Jos?
De Tiguan bak is gebaseerd op die van een Transporter T5 met 4 i.p.v. 3 assen en gebouwd om 500nm aan te kunnen, dus 10á15% daarover heen trekt deze wel. We gaan het donderdag maar eens proberen.Joy schreef:Zeer net resultaat Jos! Ik zag dat je de versnellingsbak van een Tiguan gebruikt? Is die zoveel anders?
Nieuwe ronden, nieuwe kansen. Ik ga vandaag nog eens rijden op Assen!René Kloeze schreef:Mooi dat alles heel is gebleven, Jos! Ik had een verjaardag, anders was ik zeker ff langs gekomen!
Dat nieuwe luchtfilter + aanzuigbuis ziet er goed uit! Lekker OEM+
Alleen zonder rode bies en GTI embleem verwijdert......, tis immers geen GTI.René Kloeze schreef:Mooi GTI snoetje!
Zie ik niet zitten o.a. vanwege het extra gewicht en aandrijfverliezen.Joy schreef:Wel eens gedacht aan een ombouw naar 4-Motion of zet dat geen zoden aan de dijk?