Macboys opvolger draadje
-
Re: Macboys mogelijke opvolgers voor 2017 ?
Hahahahaha 

- GTRene
-
- Auto: M3P, 130i
Hahaha fantastisch Joy!!Joy schreef:Op een dag in the Macboy mansion:
Het samenstellen op de configurator:
De optelsom op de laatste pagina van de configurator:
Maar ja, wat dan?:
Toch maar terug op de configurator:
De overgave:
Het verdedigen:
Het genieten:

- Will F.
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 26 jan 2017, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvh
- tomgtr
- Luco
-
- Mark 320iS
Waarom eigenlijk geen m2? Die heeft zoveel ruimte, dan heb je geen extra auto nodig?
-
+1 dacht ik ook al aan.
- Macboy
Hahahahah geweldig Joy heb in een deuk gelegen met mijn vriendin

-
Je wilt twee auto's zakelijk leasen en over de 781 bijtelling betalen?
Ik denk dat je met wat je met de bijtelling al kwijt bent, je de 718 prive al kunt aanschaffen.
Elk zakelijk gereden km zakelijk laten vergoeden.
Ik denk dat je met wat je met de bijtelling al kwijt bent, je de 718 prive al kunt aanschaffen.
Elk zakelijk gereden km zakelijk laten vergoeden.
- Arthur
- Auto: Nr.51
2x bijtelling toch?
-
Ilija probeer eens rust in je kop te krijgen op autogebied. Je hebt de ene kar nog niet of je bent alweer met de volgende bezig.
Je Polo had je zes maanden en was destijds een hele verstandige keus. Toen kwam de GTD voor anderhalf jaar. Daarna besloot je een droom waar te maken: je eerste BMW. De M135i was geweldig. Duur, maar cadeautje voor jezelf. Begreep ik helemaal. Maar ook daarbij besloot je je leasecontract eerder af te kopen zodat je een 120d (alsnog redelijk volgeladen met opties) kon rijden.. want dat bespaard een hoop geld, zo had je uitgerekend. En nu zijn we nog geen jaar verder of het begint weer te kriebelen.
Je kunt het betalen dus is het prima, maar besef wel dat die onrust in je kop je bakken geld kost en lijkt mij ook wel fijn als je gewoon eens wat langer dan twee jaar met een auto kunt doen
Porsche is geweldig. Denk alleen dat je moeite gaat hebben met de optielijst, staat veel leuks op.
Een Up erbij is prima. Alles went, ook een Porsche.
Je Polo had je zes maanden en was destijds een hele verstandige keus. Toen kwam de GTD voor anderhalf jaar. Daarna besloot je een droom waar te maken: je eerste BMW. De M135i was geweldig. Duur, maar cadeautje voor jezelf. Begreep ik helemaal. Maar ook daarbij besloot je je leasecontract eerder af te kopen zodat je een 120d (alsnog redelijk volgeladen met opties) kon rijden.. want dat bespaard een hoop geld, zo had je uitgerekend. En nu zijn we nog geen jaar verder of het begint weer te kriebelen.
Je kunt het betalen dus is het prima, maar besef wel dat die onrust in je kop je bakken geld kost en lijkt mij ook wel fijn als je gewoon eens wat langer dan twee jaar met een auto kunt doen

Porsche is geweldig. Denk alleen dat je moeite gaat hebben met de optielijst, staat veel leuks op.
Een Up erbij is prima. Alles went, ook een Porsche.
- Arthur
2 jaar is zat
Alleen hij moet gewoon 2 auto's uit z'n kop zetten en voor 1 gaan. Jag XE in zijn geval 

-
+1Mark 320iS schreef:Waarom eigenlijk geen m2? Die heeft zoveel ruimte, dan heb je geen extra auto nodig?
Best of both worlds. 1x bijtelling.
-
Daar snap ik geen snars van. Z'n droomwagen is een open tweezitter met een geblazen 4 cilinder boxermotor en jullie praten hem een M2 aan.
Kan niet open, heeft geen boxermotor en heeft vooral geen 4 cilinder. Best of nothing...
Kan niet open, heeft geen boxermotor en heeft vooral geen 4 cilinder. Best of nothing...

- dvh
Droom, nachtmerrie. Het kan verkeren. Of niet Allen 
(Ok ok... Nu hou ik echt op... )

(Ok ok... Nu hou ik echt op... )

-
Krak-teristieke ervaring. Ik heb het allemaal mogen meemaken. Waardeer momenteel de meest saaie en comfortabele wagens die vandaag de dag te koop staan.
Ben het eigenlijk wel eens met wat Tom schrijft, maar aan de andere kant... Je leeft toch maar 1 keer. Dus als het echt kriebelt, dan moet hij gewoon die 718 halen. Beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan je hele leven afvragen hoe het was.

Ben het eigenlijk wel eens met wat Tom schrijft, maar aan de andere kant... Je leeft toch maar 1 keer. Dus als het echt kriebelt, dan moet hij gewoon die 718 halen. Beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan je hele leven afvragen hoe het was.
Laatst gewijzigd door allen op 25 apr 2016, 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur
Zo oud is ie toch nog niet? "Z'n hele leven spijt..." 

-
Oh ik praat 'm die Porsche niet uit z'n hoofd. Verre van. Ik rij ook dagelijks met m'n Boxster (incl. saaie ritten die eigenlijk 'zonde' zijn). Ik zou ook een Boxster en Up kunnen rijden.. de extra kosten van een tweede auto is wellicht lager dan het extra onderhoud, afschrijving en benzine van de Porsche. Maar als we allemaal verstandige keuzes zouden maken, dan was het hier een stille bedoelingallen schreef: Ben het eigenlijk wel eens met wat Tom schrijft, maar aan de andere kant... Je leeft toch maar 1 keer. Dus als het echt kriebelt, dan moet hij gewoon die 718 halen. Beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan je hele leven afvragen hoe het was.

Mijn punt is vooral het leasen van minder courante dure auto's met 60.000 km/jaar voor 24 maanden.. en dan na een jaar alweer naar een opvolger kijken en je leasecontract het liefst willen afkopen zodat je weer wat nieuws kunt bestellen. Wel leuk hoor, maar met dat soort grappen vliegt het geld er natuurlijk uit.
- Arthur
Met zulke levertijden, én korte contracten, moet je wel op tijd gaan shoppen 

- Will F.
Ik denk dat hij er verstandig aan doet die combo up/boxster langer te leasen dan twee jaar. Daar mag hij zich dan hier bij de DF raad van toezicht over verantwoorden 

-
Ook die ritten zijn niet zonde Tom. Niet in mijn ogen in ieder geval.
Ik heb zelf ook jaren wat apartere auto keuzes gehad. Het heeft me allemaal aardig wat geld gekost. Met name m'n brandstofverbruik van de afgelopen drie jaar. Sinds kort een wat 'saaiere' auto voor de dagelijkse kilometers om mezelf en het gezin wat te ontlasten, maar ik had het nooit anders willen doen.
In Ilija's geval had ik absoluut de 718 gekocht en die gebruikt voor alles behalve de ritjes waarbij 3 mensen vervoerd moeten worden. Daar had ik nooit een Up! voor bijgeleased. Gewoon een tweedehands exemplaar van 6k voor het huis zetten.
Voor je het weet is hij papa en dan gaat het kind voor. Tegen de tijd dat hij dan weer aan een Porsche geraakt is hij eigenlijk al te oud om daar een stevig potje in te sturen.
Gaat hij net als Arthur 12,6 kilometer per jaar rijden in zo'n racewagen. Schiet niet op.
Ik heb zelf ook jaren wat apartere auto keuzes gehad. Het heeft me allemaal aardig wat geld gekost. Met name m'n brandstofverbruik van de afgelopen drie jaar. Sinds kort een wat 'saaiere' auto voor de dagelijkse kilometers om mezelf en het gezin wat te ontlasten, maar ik had het nooit anders willen doen.
In Ilija's geval had ik absoluut de 718 gekocht en die gebruikt voor alles behalve de ritjes waarbij 3 mensen vervoerd moeten worden. Daar had ik nooit een Up! voor bijgeleased. Gewoon een tweedehands exemplaar van 6k voor het huis zetten.
Voor je het weet is hij papa en dan gaat het kind voor. Tegen de tijd dat hij dan weer aan een Porsche geraakt is hij eigenlijk al te oud om daar een stevig potje in te sturen.
Gaat hij net als Arthur 12,6 kilometer per jaar rijden in zo'n racewagen. Schiet niet op.