BMW M2
- Joy
Re: BMW M2
Het blijft wennen om een M-motor bij 5.300 tpm topvermogen te zien leveren. 

- Joost
Klinkt wel lekker die uitlaat.
Op een witte M2 zijn die carbon achterspoiler en zwarte nieren en zij-kiemen (en eventueel spiegelkappen) wel een must. Om het wit een beetje te breken.
Op een blauwe minder vind ik.
Op een witte M2 zijn die carbon achterspoiler en zwarte nieren en zij-kiemen (en eventueel spiegelkappen) wel een must. Om het wit een beetje te breken.
Op een blauwe minder vind ik.
- Macboy
Je ziet het wel goed, maar de plaatjes zijn niet representatief voor de M2, kijk maar naar dat rode leder dat klopt ook niet natuurlijk.Tim N schreef:Zie ik dat goed in die prijslijst, bij M2 carbon spiegelkappen wel die "M" uitsteeksels bij bovenkant spiegel zoals ook op de m3, M4, M5, M6?
Dus helaas...
Helemaal mee eens.Joost schreef:Op een witte M2 zijn die carbon achterspoiler en zwarte nieren en zij-kiemen (en eventueel spiegelkappen) wel een must. Om het wit een beetje te breken. Op een blauwe minder vind ik.
- Mari Oh Oh!
Dat vind ik bij elke witte auto. Er moeten genoeg zwarte accenten in zitten anders vind ik het niet om aan te zien. Maar mét die accenten en op de juiste plek vind ik het prachtig.Macboy schreef:Helemaal mee eens.Joost schreef:Op een witte M2 zijn die carbon achterspoiler en zwarte nieren en zij-kiemen (en eventueel spiegelkappen) wel een must. Om het wit een beetje te breken. Op een blauwe minder vind ik.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Active Autowerke heet een M2 gekocht die ze gaan aanpassen met tuning etc, eerst 'n paar 1M /CSL lookalike wielen...tja:

- Joost
Zijn zo te zien Apex wielen. Replica's van het BBS gt4 wiel.
CSL's of GTS velgen in 19 inch zouden inderdaad beter staan denk ik. Een stuk verlagen zou ook geen overbodige luxe zijn.
CSL's of GTS velgen in 19 inch zouden inderdaad beter staan denk ik. Een stuk verlagen zou ook geen overbodige luxe zijn.
- Macboy
Zaterdag de M2 van Romo ophalen
Op die dag ook de wereldwijde introductie van de 718. Dus meteen doorknallen naar Porsche. Zal eind van de dag mijn bevindingen hier posten. Eindelijk weer een handbak proberen !
Zal ook paar foto's maken van de LBB. Ben echt zooooo benieuwd !

Op die dag ook de wereldwijde introductie van de 718. Dus meteen doorknallen naar Porsche. Zal eind van de dag mijn bevindingen hier posten. Eindelijk weer een handbak proberen !
Zal ook paar foto's maken van de LBB. Ben echt zooooo benieuwd !
-
Mooi zo.
- Macboy
Zaterdag de 30e trouwens niet morgen dus !
- MarkS
Ik zal morgen wel wat fotootjes posten ... 

-
Wauw.Robin schreef:
Mooi zo.
Wat is nu eigenlijk de stand? Hoeveel wit / blauw / grijs / zwart?
- Joop
Met 'redelijk tam' bedoel ik nog ruimschoots binnen de fatsoensnormen (misschien wel alleen die van mijtomgtr schreef:Joop schreef: Het echte geluid en met name het volume van de Performance uitlaat is op de filmpjes erg slecht in te schatten, maar even van de Performance uitlaten bij de E9x/F3x 335i's en E92/F8x M3/M4 uitgaand wordt hij echt een stuk luider. Zou wel aanraden om een testritje te regelen om het te testen. Bij veel eentonige snelwegkilometers kan het geluid wel behoorlijk vervelend worden is mijn ervaring.
Tam?? M4 geluid??? De tandjes, ik weet niet of ik overgevoelig ben maar in mijn opinie is het ding bijna op het schandalige af luid.

- Joy
Ten opzichte van de atmosferische M3's maakt de huidige M3/M4 best veel geluid. Niet persé mooi maar vooral veel. Alleen de koude start al geeft een flinke geluidsgolf.
De eerder door mij gespotte groene M2 heeft blijkbaar een Performance uitlaat. Heel lekker geluid zit daarin.
De eerder door mij gespotte groene M2 heeft blijkbaar een Performance uitlaat. Heel lekker geluid zit daarin.
-
MP uitlaat heeft een via bluetooth bediend systeem voor kleppen open/dicht, Joop, zodat je ook dagelijks niet iedereen hoeft te laten schrikken. M4 klonk veel wilder(en dan inderdaad niet zozeer mooier) dan de E90 M3 van mij.
Ik wil graag 'n MPE zonder diffusor, de rest van de kar houd ik origineel(muv het stuur en pookknop)
Ik wil graag 'n MPE zonder diffusor, de rest van de kar houd ik origineel(muv het stuur en pookknop)
- RVV
Wanneer krijg je hem Robin?
-
Week 21 geloof ik (eind mei) Rico...
- RVV
-
Man...

- Leen
400 pk volgens sportauto , das mooi
8,01 Nordschleife op een natte baan , bij het bijschrift staat dat er normaal gesproken nog wel een paar seconden vanaf kan .
kortom , niet slecht .
8,01 Nordschleife op een natte baan , bij het bijschrift staat dat er normaal gesproken nog wel een paar seconden vanaf kan .
kortom , niet slecht .
-
Inderdaad Leen. Niet slecht. Dit valt me ook niet tegen:
http://f87.bimmerpost.com/forums/showpo ... tcount=196" onclick="window.open(this.href);return false;
http://f87.bimmerpost.com/forums/showpo ... tcount=196" onclick="window.open(this.href);return false;
- MarkS
Misschien niet de uitvoering die ik zou bestellen maar wat een gave machine!
M Performance pakket (incl sportuitlaat) en M DCT.
Vanochtend vroeg opgehaald, nu weer ff rijden ...

M Performance pakket (incl sportuitlaat) en M DCT.
Vanochtend vroeg opgehaald, nu weer ff rijden ...

- Macboy
- Will F.
Dat stickerpakket komt inclusief twee petjes in dezelfde kleur, hoorde ik.