Zojuist even bij mijn vertrouwde VW dealer naar binnen gestapt. De Up! zit heerlijk ruim. Dat voelde meteen goed. Er komt een nieuwe Up! aan rond de zomer die in alle opzichten nog veel beter is en dus ook met die 90pk TSi motor. Niet dat dit meteen nodig is maar goed.
Aanstaande maandag kan ik 24 uur in een Up! rijden in elk geval dus weer een top service. Ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen.
Riceaux schreef:2dehands Boxster met alle opties die je wilt voor een mooi prijsje met 6 cilinder of een nieuwe Boxster met niet alle opties die je wilt omdat het budgettechnisch niet lukt en een 4 cilinder.
Voor zover je serieus bent: dat zijn dus absoluut niet mijn woorden en is al helemaal niet mijn gedachte. Heb zelf nog nooit echt gedroomd over een tweedehandse goedkopere Porsche. Behalve een Cayman R bijvoorbeeld. Maar een wat mooiere is nog steeds onbetaalbaar en buiten mijn realistische mogelijkheden. Een
nieuwe Porsche is echter wél altijd een droom geweest. Zelf naar wens samenstellen en ophalen.
En dat ie nu maar 4-cilinders heeft is voor mij geen enkele reden om hem dan meteen af te wijzen. Zoveel vertrouwen heb ik wel in dat merk. En dat je niet alle gewenste opties kunt nemen: iedereen weet donders goed dat we gewoon verwend zijn anno 2016 met opties klikken en klikken maar. Wat heb je nou feitelijk écht nodig ? Dus daar heb ik echt geen enkele moeite mee als ik er een super vette rijdersauto voor terug krijg. Dat gezegd hebbende zijn wel een aantal zaken écht essentieel, zoals mooie velgen en kleurstelling. En of dat haalbaar is, gaan we dan de komende tijd wel zien.