Beste DF'ers,
Ik ga 1 van mijn hobbymatige E36's eruit doen, omdat mij de tijd ontbreekt om hem helemaal te maken zoals ik wil,echter twijfel ik nog steeds,en waarschijnlijk zal ik er in de toekomst spijt van krijgen,maar ik moet ook realistisch zijn en snappen dat ik niet alles kan rijden/hebben/bewaren etc...
Let op! Auto komt zonder hardtop,deze word behouden.
Specs:
BMW 325i
Handgeschakeld
Kleur : calypso rood
Bouwjaar: 1993
Carrosserie: Cabriolet
KM stand: 238.000 ( nap )
APK tot 21-08-2016
Pluspunten:
- 3de eigenaar en geen import.
- Half elektrische kap ( Dakhendel draaien en omhoog drukken, rest gaat vanzelf )
- Airco
- Zwart Lederen bekleding ( sportstoelen ,en in nette staat )
- Start onderbreker met 2 ontgrendelaars
- Bewonderenswaardig goed in de lak.
Minpunten:
- Airco werkt niet,eerlijk gezegd nog niet naar kunnen kijken.
- binnenbekleding van de softtop achter moet opnieuw worden vastgemaakt met het touwtjes systeem
- Klein gaatje in softtop ruitje
- Op 1 plek in de lederen bekleding is een centimeter of 2 een naatje los gelaten,dit moet opnieuw gestikt worden. ( bestuurders stoel )
- Bodemplaat heeft links voor een klein lasplaatje ( 10 x 10cm) ,dit moest eigenlijk nog vervangen worden door een origineel stuk bodemplaat , maar helaas ontbreekt me de tijd ervoor.
- Op sommige plekken aan de zijkanten hele flauwe deukjes te zien,denk van een openslaande deur.
Er zullen misschien nog wat goed en slechte punten zijn, maar dit is wat me zo te binnenschiet.
De auto is in een algehele nette staat, ook schijven,remblokken en banden zijn nog lang niet versleten.
Auto loopt,rijd,en schakelt goed,geen gekke geluiden of andere dingen anders wist ik daarvan en zou ik dat zeker melden.
Naar mijn idee is dit zeker een auto die de moeite waard is,om in te investeren,en er een echt juweeltje van te maken,en alle puntje op de i te zetten.
Mijn vraagprijs is [ VERKOCHT ]