6-7 maanden is prima

"Get back in line!"Knot schreef:Hij mag niet teveel rijden, kan ie met een mooie lage stand naar mij doorschuiven
Weer 1300km geredenArthur schreef:Afgelopen maandag de auto weer uit de stalling gehaald. Dit keer de accu afgekoppeld gehad. Aangekoppeld, starten en lopen![]()
Vandaag voor de keuring en grote onderhoudsbeurt en hij is weer fris en fruitig voor de volgende 1300km![]()
![]()
Even vergeleken met de keuring van vorig jaar en 1300km gereden dusHopelijk dit jaar wat meer
Staat nu op 39kkm en weer tiptop op de oprit
Bevalt ie zo slecht?Arthur schreef:Weer 1300km gereden
Met kinderen is het juist extra leuk om even een 'papa-boxster-momentje' te hebben. Ik haal op die manier echter wel meer dan Arthur, zo'n 3000km / jaar. Maar ik schors hem in de winter niet, juist op en zonnige droge dag is het heerlijk om een mooie rit te maken!tomgtr schreef:Je hebt geen kinderen begrijp ik........
Je gaat me niet wijs maken dat je in een heel jaar niet 1 enkel dagje kunt vinden dat je zonder kinderen een ritje kunt maken? Dat zijn dan vast de eerste 1.100 kilometers.tomgtr schreef:Je hebt geen kinderen begrijp ik........