Groeten vanuit Amsterdam! (Z3M & 323Ti)
-
Re: Groeten vanuit Amsterdam! (Z3M & 323Ti)
Ik mis iets denk ik..? Dit zijn zeker geen winkelwagentjes, maar ik zie David er niet tussen staan? Haha. Hoe dan ook, mooie beelden! En goed je weer te 'spreken' David! 

- Bert ///M3
Die auto van So happy is een tijd lang van het toneel verdwenen. Hele serieuze auto.hanske schreef:In de basis zijn het idd gewoon winkelwagentjes maar........................wij hebben er eentje bijlopen met 360+PK's (S54B32) sequentieel geschakeld (Drenth).Enzo schreef:Oh God! Wat doe jij hier? Jij rijdt nu toch alleen met winkelwagentjes?
Rondetijden op Zandvoort van 1:54 (en lager ook) zijn zeker reëel en haalbaar. Serieus winkelwagentje, toch?![]()
(idd Bert, de ex-SoHappyRacing / Qvick Motors Compact)
Ben nu wel even benieuwd waar jij werkt

-
Uhm, ik weet niet tegen wie Bert het heeft maar ik had het tegen David, die (vooralsnog, dacht ik) even zonder auto zit, maar binnenkort wel weer iets moois te presenteren heeft zoals ik van hem gewend ben
Ik werk met een lange witte jas aan.

- Rogerb
- Auto: Bmw Z3 Coupe
Ziet er goed uit allemaal! Die zilvere 2.8 was ook een mooie
, hebben elkaar paar jaar geleden op dumped gesproken
( toen had ik mn zwart z3 coupe nog met calibres
)

- Bert ///M3
Nee ik had het tegen HanskeEnzo schreef:Uhm, ik weet niet tegen wie Bert het heeft maar ik had het tegen David, die (vooralsnog, dacht ik) even zonder auto zit, maar binnenkort wel weer iets moois te presenteren heeft zoals ik van hem gewend ben![]()
![]()

-
Sorry voor de ontstane verwarring boys.
Wij rijden met een groepje vrienden Bert, allemaal E36jes in verschillende varianten.
Bovenstaande Compact met daarnaast de witte 325i en de hieronderstaande oranje M3 (S50B30 ook met drenth-box) en de grijze 328i. Wij zijn te herkennen aan de "Smarttea" belettering.

De Compact was uiteindelijk weer bij de originele bouwer (Qvick Motors) terecht gekomen waarna aangeschaft door één van ons.

Wij rijden met een groepje vrienden Bert, allemaal E36jes in verschillende varianten.
Bovenstaande Compact met daarnaast de witte 325i en de hieronderstaande oranje M3 (S50B30 ook met drenth-box) en de grijze 328i. Wij zijn te herkennen aan de "Smarttea" belettering.
De Compact was uiteindelijk weer bij de originele bouwer (Qvick Motors) terecht gekomen waarna aangeschaft door één van ons.
- Bert ///M3
Nice, ik ken al die auto's wel
Jij rijd zelf met de grijze 328i?

Jij rijd zelf met de grijze 328i?
-
Yep.Bert ///M3 schreef:Jij rijd zelf met de grijze 328i?
-
Ziet er verdomde goed uit zeg! Mooie speeltjes.
Is het mogelijk om dit topic te verplaatsen naar de 'Mijn Auto'-sectie? Of moet ik daar opnieuw beginnen met e.e.a. te omschrijven? Haha. Er gaan wat aanpassingen komen op korte termijn, lijkt me wel leuk om die hier te melden en misschien wat extra tips te krijgen namelijk.
Is het mogelijk om dit topic te verplaatsen naar de 'Mijn Auto'-sectie? Of moet ik daar opnieuw beginnen met e.e.a. te omschrijven? Haha. Er gaan wat aanpassingen komen op korte termijn, lijkt me wel leuk om die hier te melden en misschien wat extra tips te krijgen namelijk.
- Peric
Z3 net gespot op de A12 richting Den Haag.
Mooie verschijning zo op de weg..
Mooie verschijning zo op de weg..

- David van Kampen
Weer koffie bij Roodkapje halen...vermoed ik 

- MParallel
- Auto: BMW
Leuke auto's. Welkom....(inmiddels)
-
Haha Peric, leuk om te lezen! Hadden we niet even een kletsje kunnen maken? Ik ben namelijk zeer te spreken over jouw ex-323ti!
En David heeft gelijk, ik ging naar Reeuwijk voor koffie haha. De rit was niet alleen voor koffie want na het zien van een mooie E46 325 Touring is er een nieuwe daily gekomen

En David heeft gelijk, ik ging naar Reeuwijk voor koffie haha. De rit was niet alleen voor koffie want na het zien van een mooie E46 325 Touring is er een nieuwe daily gekomen