Doornbos vs Alberts
-
Doornbos vs Alberts
Doornbos heeft al 3 podiumplaatsen gehaald in de champcar's..
Hadden ze bij Spijker wel de juiste beslissing genomen ?
Alberts heeft het klaar gekregen om binnen een jaar dezelfde irritatie-grens te bereiken waar Verstappen 6 jaar over gedaan heeft.
Ik ben "Alberts-moe"..............en dat zo vroeg in het jaar.....
Hadden ze bij Spijker wel de juiste beslissing genomen ?
Alberts heeft het klaar gekregen om binnen een jaar dezelfde irritatie-grens te bereiken waar Verstappen 6 jaar over gedaan heeft.
Ik ben "Alberts-moe"..............en dat zo vroeg in het jaar.....
- GTRene
Vond Albers toen hij binnenstapte in de F1 een mooie NL kans..echter hij is te zwak of geen ballen genoeg voor dit grote werk en valt me toch tegen, hij is goed maar lang niet goed genoeg...hij is te braaf
Anyway weg ermee, hij heeft z'n kansen gehad en Doornbos of een ander mag zijn plaats innemen van mij...hoe eerder hoe beter, ik wil actie zien and max attack :twisted:

Anyway weg ermee, hij heeft z'n kansen gehad en Doornbos of een ander mag zijn plaats innemen van mij...hoe eerder hoe beter, ik wil actie zien and max attack :twisted:
- Lars Bouten
Vergelijk slaat nergens op. Appels met peren vergelijken.
Albers rijdt in een trage Spyker en Doornbos rijdt in gelijkwaardige auto's. Daarnaast is het niveau qua rijders veel hoger in F1 dan in de champcars.
Twijfel eigenlijk of Doornbos wel sneller zou zijn dan Albers.
Maar goed, vind Doornbos wel sympathieker en zou hem volgend seizoen graag in een Torro Rosso of Red Bull zien. Staat immers nog steeds onder contract bij Red Bull.
Albers rijdt in een trage Spyker en Doornbos rijdt in gelijkwaardige auto's. Daarnaast is het niveau qua rijders veel hoger in F1 dan in de champcars.
Twijfel eigenlijk of Doornbos wel sneller zou zijn dan Albers.
Maar goed, vind Doornbos wel sympathieker en zou hem volgend seizoen graag in een Torro Rosso of Red Bull zien. Staat immers nog steeds onder contract bij Red Bull.
- GTRene
Tjs die hamilton is een geval apart, vind het super wat die man doet zeg, denk dat shumacher "op tijd" is uitgestapt dit is een echte concurent iemannd die heel groot kan worden, vind het ook een geschikte master 8)Sander Spoolder schreef:aah joh, zet Elmar in zon ding en Hamilton kan serieus gaan zweten
- Lars Bouten
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Albers heeft het niet, is de conclusie die we nu wel kunnen stellen. De uitstraling mist hij en helaas ook het talent. Het is geen slechte coureur maar de F1 is IMO net wat te hoog gegrepen voor hem, laat hem lekker DTM rijden.
Doornbos schat ik hoger in. Misschien iets minder ziekelijk fanatiek als Albers maar wel meer talent.
Doornbos schat ik hoger in. Misschien iets minder ziekelijk fanatiek als Albers maar wel meer talent.
- Pescatore
Ben ik dan de enige die Doornbos een beetje nichterig over vind komen? Het lijkt alsof die man altijd oogschaduw opheeft..
Albers vind ik ook 3x niets, toont geen enkele progressie na al die 'groei-jaren' in de F1. Rookie Sutil rijdt hem het snot voor de ogen. Dus als ik echt iets moet kiezen dan ga ik wel voor Ho-Pin Tung.

Albers vind ik ook 3x niets, toont geen enkele progressie na al die 'groei-jaren' in de F1. Rookie Sutil rijdt hem het snot voor de ogen. Dus als ik echt iets moet kiezen dan ga ik wel voor Ho-Pin Tung.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
-
Albers, tja....ik vond eigenlijk dat het laatste DTM seizoen wat hij reed al kon zien gebeuren hoe die gast is. Ik had gehoopt dat het anders zou zijn.
Je hoeft niet perse de snelste te zijn, zou wel leuk zijn. Maar ik probeer in eerste instantie altijd een vergelijk te trekken met de teammaat. Nu blijkt de teammaat over het geheel gezien beter te presteren als Albers, geen goed teken dus.
Doornbos is in mijn ogen inderdaad de betere rijder. Komt ook sympatieker over, heeft niet altijd van die k*t smoezen dat het zeker niet aan hem ligt. En nichterig.... kan ik je geen ongelijk in geven.
Je hoeft niet perse de snelste te zijn, zou wel leuk zijn. Maar ik probeer in eerste instantie altijd een vergelijk te trekken met de teammaat. Nu blijkt de teammaat over het geheel gezien beter te presteren als Albers, geen goed teken dus.
Doornbos is in mijn ogen inderdaad de betere rijder. Komt ook sympatieker over, heeft niet altijd van die k*t smoezen dat het zeker niet aan hem ligt. En nichterig.... kan ik je geen ongelijk in geven.
- Jorrit
- Ti-Tourist (Erik)
Doornbos + 1. Beide heren zijn geen wereldtalenten, maar spoeling in NL is momenteel best dun. Als ik dan toch moet kiezen, dan inderdaad Doornstruik omdat het een stuk leuker is om naar een positief verhaal te luisteren / kijken. Hij is wat mediagenieker, maar dat hoort er tegenwoordig schijnbaar bij qua vaardigheden. Albers is mij een beetje teveel azijnpisser. En winnen / hoog scoren in een "mindere" klasse zorgt voor betere publiciteit dan anoniem achteraan meerijden in de F1.
Waar blijft de onbeschofte boer die iedereen om z'n oren rijdt? Typje Roelof Wunderink, zeg maar...... Niet slijmen, maar scheuren :!:
Waar blijft de onbeschofte boer die iedereen om z'n oren rijdt? Typje Roelof Wunderink, zeg maar...... Niet slijmen, maar scheuren :!:
-
- Auto: Z3 2.8, 330i Touring, Leon
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Albers en management scheiden wegen
anp | Gepubliceerd op 15 juni 2007, 19:59
Laatst bijgewerkt op 15 juni 2007, 20:22
INDIANAPOLIS - Christijan Albers heeft niet langer de steun van zijn management, het bedrijf GR8 Industries. Albers en zijn manager, Lodewijk Varossieau hebben besloten de samenwerking per direct te beëindigen.
Varossieau was 6,5 jaar lang de manager van de Nederlandse formule 1-coureur. De reden van de scheiding zou liggen in conflicterende visies.
bron: Dagblad v/h Noorden
anp | Gepubliceerd op 15 juni 2007, 19:59
Laatst bijgewerkt op 15 juni 2007, 20:22
INDIANAPOLIS - Christijan Albers heeft niet langer de steun van zijn management, het bedrijf GR8 Industries. Albers en zijn manager, Lodewijk Varossieau hebben besloten de samenwerking per direct te beëindigen.
Varossieau was 6,5 jaar lang de manager van de Nederlandse formule 1-coureur. De reden van de scheiding zou liggen in conflicterende visies.
bron: Dagblad v/h Noorden