Hielke schreef:Wat ik bedoel is dat ik er geen verstand van heb.
Deze vind ik wel skitterend voor op 'n tegeltje Hielke.

Hielke schreef:Wat ik bedoel is dat ik er geen verstand van heb.
Mmmmm, kan ik 'm nog wissen?Robin schreef:Hielke schreef:Wat ik bedoel is dat ik er geen verstand van heb.
Deze vind ik wel skitterend voor op 'n tegeltje Hielke.
Dat maakt dan inderdaad het hele verschil Arthur. Ik heb wel 's 140 gereden in een cabrio met een windscherm, maar totaal geen last van de wind..Arthur schreef:Dat kleine glasplaatje tussen de stoelen? Schei uit man! Waai je d'r nog uit... Al ben ik wel redelijk lang
Naja het zal wel. Het is jouw ding en jouw auto inderdaad, en ik heb een andere beleving. Hou totaal niet (meer) van autorijden van A naar B om het moeten(vakantie/reisjes is een ander verhaal) dus ik kijk er wat anders tegenaan. 50k km per jaar? 335d of C 350 topdiesel ofzo.Macboy schreef:Een Porsche Boxster is juist hartstikke comfortabel. Net zoals elke standaard 911. Als je daarmee geen 50.000 vol kan houden ben je geen Petrolhead in mijn beleving.
Weet zeker dat de 718 gelijk of nog iets meer comfortabel zal zijn dan de M135i.
Klopt volgende maand 46.Macboy schreef:Robin je wordt oud man !
- windscherm (zal praktisch hele jaar open rijden denk ik)
Is dit niet wat tegenstrijdig? Je hebt alleen de voorruit dan waar je last van hebt. En verder gewoon goed je spiegels gebruiken.Lane change assist is voor mij essentieel vanwege het beperkte zicht rondom.
Dat weet ik, maar je schrijft zelf dat je lang bent...Arthur schreef:Ik heb er eentje...
InteressantMartijnGizmo schreef:Extra koppel doet de auto veel goed, lange overbrengingen bij de handbak storen nu ook een stuk minder. Geluid kan ik kort over zijn, klinkt net als een vlotte WRX STI...
Gebruikers op dit forum: Ti-Tourist (Erik), wjt en 31 gasten