Ziet er best leuk uit.......

Tja. Het oog wil ook wat hewitje schreef:Sabine Schmitz...
Old Top Gear zou er goed aan doen om als tegenwicht Cindy Allemann in te huren
+10WJ schreef:Sabine Schmitz vind ik echt vreselijk met een camera op d'r neus. Die is daar duidelijk niet voor gemaakt. Chris Evans vind ik ook niet bijzonder...
Trailer ziet er leuk, heel Topgear, uit. Maar mooie beelden en snelle auto's doen een hoop, benieuwd wat het word.
Mei. Zeer benieuwd. Wel spijtig dat door TG Chris Harris on Cars is verwaterd.GTRene schreef:lijkt me best leuk, wanneer begint TG weer?
E zullen nog zat producers en editors overgebleven zijn van het oude TG. Dus het is niet zo raar dat het er hetzelfde uitziet..Robin schreef:Tja. Het oog wil ook wat hewitje schreef:Sabine Schmitz...
Old Top Gear zou er goed aan doen om als tegenwicht Cindy Allemann in te huren![]()
Maar ik zie aan de trailer dat 't hetzelfde entertainment is met andere poppetjes.
Plus 1.Niels schreef:Sabine vind ik niet sterk op TV, ik zal me aan haar gaan ergeren weet ik nu al. Om Joey moest ik al lachen, Evans wordt ff afwachten...
En zelfs dat betwijfel ik.....Ze zal secondes sneller zijn dan Chris Harris
Nee hoor. Het heeft inderdaad wat schattigs. En dat is altijd een stuk beter dan de trannentrekkende voorspelbaarheid van Clarkson tegen het eind. En zo lelijk is ze nou ook weer niet. Alles beter dan een fotomodel die er alleen maar mooi staat te zijn of een gedegen presentatrice die eigenlijk meer van balletdansen houdt en het van haar verbale gejongleer moet hebben. Aan beide erger je je(of ik in elk geval) ook heel snel dood en dan kan zo'n persoon meteen vertrekken want toevoegen doet die dan helemaal niks. Dat of het moet letter voor letter gescript en opgelezen worden, maar dat was nou juist wat me zo vreselijk begon tegen te staan aan Top Gear. Ik heb het al jaren niet meer vrijwillig gekeken. Als ik niet had geweten dat Jeremy eruit getrapt was had ik nog gedacht dat er nieuwe afleveringen werden gemaakt. I couldn't care less.smiley schreef:Blijkbaar ben ik een van de weinigen die dat steenkolen Engels van Sabine wel schattig vindt.![]()