Gratis optiesVond nog een mooie werk/krab/??? handschoen onder de bijrijderstoel......zelfde voor een Marlboro plasticje en een pakje wicky...

Gratis optiesVond nog een mooie werk/krab/??? handschoen onder de bijrijderstoel......zelfde voor een Marlboro plasticje en een pakje wicky...
530d kan dat ook, op de teller tenminste. Op wat extra wind herrie na is het niet heel spectulair.dvh schreef:240 heb ik met mijn 530 zelfs nog nooit gehaald ( nooit geprobeerd ook ).
Verder klinkt het herkenbaar.. Ik rij de 5 nu alweer een tijdje.. Zou niet meer terug naar een 3 willen.
Wel grappig, heb ze net beiden voor eenzelfde blokje om gepakt. De E46 zit je hoger in ondanks laagste stand van de handmatig verstelbare stoel, de E60 zit je dieper in, kijkt meer tegen het dashbord aan, hoger comfort gehalte. De E46 voelt wel een stuk compacter, die jank je overal tussendoor, meer overzicht. Motorisch even niet in de 330i gereden maar dat gaat wel een heel stuk rapper van zijn plek hoor, stoplicht ben je echt rap weg, tussensprintjes ook veel rapper en de 3 liter klinkt veel rauwer dan de 2,2 over heel het toerengebied, die laatste is echt een naaimachine.dvh schreef:Ik rij de 5 nu alweer een tijdje.. Zou niet meer terug naar een 3 willen.
Ik heb dit ook laten doen bij de mijne. 1:1 overgezet, zelfde kleur, stoelverwarming etc. Alles werkt! Zeer happy meeEmiel schreef:E60 rijd prettig inderdaad, zo prettig dat ik overweeg de mijne uit de verkoop te gaan halen en sportstoelen te zoeken ( standaard stoelen vind ik niet prettig )
Had een 520i niet bij je verwacht, maarja een technische goede auto met handbak dan is de keuze sneller gemaakt ?
Ook Imation! Gewoon standaard Windows brand programmaatje gebruikt, verder niet op de settings gelet...Knot schreef:Weet jij nog welk merk?
Imation heb ik het idee dat dit niet het ideale schijfje is. Heb ze nog wel zo langzaam mogelijk (16x) gebrand.
Walter schreef:Wat vaag. Maar misschien nu een goed moment om te wisselen. Stel dat ze anders bij de volgende auto weigeren, dan kun je de rest van je leven bij elke nieuwe aanvraag aankruisen dat ook een verzekering je heeft geweigerd..
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 2 gasten