kan maar zo kloppen, best spannend.
Formule 1 live bekijken op het internet
Naast de uitzendingen op tv is het ook mogelijk om de races van de Formule 1 live te volgen op het internet. Men kan de races live volgen op http://www.itv.com" onclick="window.open(this.href);return false; of livetv.ru/en. Op beide kanalen zijn livestreams te vinden.
Ja. Max wil je zelfs nog wel even wakker bellen voor het begint.Hielke schreef:Dus even voor de goede orde, met m'n Ziggo abbo met Ziggo Sport zit ik goed? Ook voor de qualies op zaterdag?
Dat hoeft niet. M'n nachtrust is me heilig. Ik zoek de REC knop welsmiley schreef:Ja. Max wil je zelfs nog wel even wakker bellen voor het begint.Hielke schreef:Dus even voor de goede orde, met m'n Ziggo abbo met Ziggo Sport zit ik goed? Ook voor de qualies op zaterdag?
https://ontdek.ziggo.nl/sport/formule1-wekker-voor-max" onclick="window.open(this.href);return false;
De kwalificatie bestaat nog steeds uit 3 sessies. De eerste sessie start met alle 22 coureurs waarbij de eerste 7 minuten vrij gereden wordt, na die 7 minuten start een teller van 90 seconden. Als die 90 seconden zijn afgelopen valt de langzaamste af (ook als die nog met een rondje bezigt is). Zo valt er telkens na 90 seconden iemand af tot de 15 snelsten over zijn. De tweede sessie is gelijk, maar start de teller na 6 minuten tot er 8 over zijn. De 8 snelsten gaan door naar de derde sessie waar de eerste 5 minuten vrij gereden wordt waarna de teller weer start tot er 2 over zijn, die in de laatste 90 seconden de snelste tijd moeten rijden.Macboy schreef:Kan iemand even kort uitleggen hoe of wat met die kwalificatie ? Ben niet iemand die de boel echt volgt maar vind het wel reuze interessant. Begrijp dat de spanning weg is, maar hoe en waarom precies ?
Geweldige start van Max........F1 teambazenmeeting: kwalificatie per direct terug naar t oude systeem. Kwali Bahrein oldschool kwalificatie dus
I can't get pass this guy........!
Spot on Hielke!Hielke schreef:Het pakte allemaal allerberoerdst uit voor Max. Snel vergeten. Hij rijdt top, de auto is top, de motor is top.
Sainz kan er ook niks aan doen dat hij rijdt zoals ie rijdt. Maar het team moet er inmiddels wel gevolgen uit trekken. Race en pit strategiën moeten helemaal in het teken van de potentie van Max worden uitgevoerd. Zo'n besluit hoort simpel te verlopen. Sainz is een racer van het niveau Massa; achter aansluiten en in een treintje de race uitrijden. Daar win je de oorlog niet mee. Alleen op de baan zijn de teamgenoten aan elkaar gewaagd, als racers zitten er lichtjaren tussen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten