BMW M2
-
Re: BMW M2
Mooie kleur. Heeft wel iets weg van Atlantis blauw (individual kleur). Zou ook mijn keuze zijn. Ik vind het model ook veel mooier dan de 1M.
- MParallel
- Auto: BMW
Wit genomen met een mobiel in de nacht, zwart tijdens een grauwe dag en blauw in een showroom/garage.
Rara welke daar het mooist is?
Appels, bananen en vlierbessen...
- GTRene
idd MParallel, moesten eigenlijk onder gelijke omstandigheden en vanuit dezelfde hoeken gefotografeerd worden.
op deze foto's though,
dat wit mooi, lekker 'rustig' netjes
dat zwart meer stoer/cool/
dat blauw mooi opvallend
what do you want
op deze foto's though,
dat wit mooi, lekker 'rustig' netjes
dat zwart meer stoer/cool/

dat blauw mooi opvallend
what do you want

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Bananen:MParallel schreef:Wit genomen met een mobiel in de nacht, zwart tijdens een grauwe dag en blauw in een showroom/garage.
-
Woensdag probefahren im DKG...
Ich finde interessant, wie die Sportauto 4/2016 im Test auf Seite 8 zu den Getriebeoptionen schreibt:
"Selbstverständlich gibt es nach wie vor eine Sechsgangschaltung als Alternative ......... die Beziehung zwischen Mensch und Maschine durch sie ein bisschen inniger, allerdings ist es eben nicht mehr ganz so selbstverständlich, dass wir sie empfehlen. Denn der rabiate Doppelkuppler passt schon ziemlich hervorragend zur Machart des M2."
-
Deze even mee, vrijdag weer inleveren. Mooie kleur, nette kar. DCT.

- Leen
mooie 6 serie 

-
Ik zou die M2 afbestellen......

-
Schoonheid is niet alles in 'n auto:)
Groot snel, minder connectie met het rijden. DCT prima totnutoe, doet alles intuitief behalve in P stand zetten:)
Groot snel, minder connectie met het rijden. DCT prima totnutoe, doet alles intuitief behalve in P stand zetten:)
-
Dit.Leen schreef:mooie 6 serie
Wel 'sjans' met tienermeiden vanwege mijn afgetrainde lichaam natuurlijk:))))))))))
-
ik zeg ja dames dit is een M4, carbondak.blabla
Zegt er eentje; "Ik heb liever 'n carbon racefiets."
Heb ik weer

Zegt er eentje; "Ik heb liever 'n carbon racefiets."
Heb ik weer

-
Anyway het wordt de DCT.
En nu even een van winterbanden en 18 inch plus chromeline(...) voorziene M2.
En nu even een van winterbanden en 18 inch plus chromeline(...) voorziene M2.
- Will F.
N.a.v bovenstaand filmpje ging ik weer twijfelen over de kleur als ik jou was
. Zo in europese
weer/ lichtcondities doet t mij niks veels te licht. LBB heeft zon nodig om te leven, zo lijkt het.

weer/ lichtcondities doet t mij niks veels te licht. LBB heeft zon nodig om te leven, zo lijkt het.
-
Ik ben 'n versnellingsbakkentwijfelaar, maar autokleuren ben ik altijd binnen 'n paar tellen klaar mee: Ja of nee.
- GTRene
wel een lekker geluidje 

-
Vandaag 'n 116i 8AT gekocht voor m'n zussie. Lekkere wagen hoor!
Heeft hier geen drol mee te maken. 't Is een automaat.

-
ErikS schreef:Vandaag 'n 116i 8AT gekocht voor m'n zussie. Lekkere wagen hoor!
ErikS schreef:Ik zou die 116i 8AT afbestellen......![]()
![]()

-
Nee man, prima automobiel voor hun.
T is een lekker dikke Urban, leuke uitstraling en flink in de opties.
Ze weten niet wat voor motor oid ze willen, als ie 't maar doet en 'n beetje voor uit komt.
T is een lekker dikke Urban, leuke uitstraling en flink in de opties.
Ze weten niet wat voor motor oid ze willen, als ie 't maar doet en 'n beetje voor uit komt.
- Macboy
Mooie kleur Robin, prima keuze, maar duidelijk géén chromeline op de LBB ! Die kleur heeft niet alleen zon nodig maar liefst nog kunstlicht. We gaan het zien als die er van Romo is volgende maand hoe die bij daglicht op het netvlies valt.
En goed dat je toch voor DCT bent gegaan, je eerste keuze. En je bespaart echt mega veel geld ermee. Heb je mijn kritiek nog kunnen ervaren over de vertraging ? Of heb je het niet als storend ervaren ?
En goed dat je toch voor DCT bent gegaan, je eerste keuze. En je bespaart echt mega veel geld ermee. Heb je mijn kritiek nog kunnen ervaren over de vertraging ? Of heb je het niet als storend ervaren ?
- Downforce Hans
Hij heeft jou kritiek als behorend storend ervaren vertelde hij mij vanavond.........Macboy schreef:Mooie kleur Robin, prima keuze, maar duidelijk géén chromeline op de LBB ! Die kleur heeft niet alleen zon nodig maar liefst nog kunstlicht. We gaan het zien als die er van Romo is volgende maand hoe die bij daglicht op het netvlies valt.
-
Ach ja. Ik laat t maar z'n beloop. Pluspunt van Macboy's kritiek is dat ik nu even 2 dagen een M4 kan voelen en doen.
Vanochtend voelde het allemaal als een 7er. Motor was redelijk lekker maar geen wow effect. Ik had m in manual en flipperde maar raak. Dat ging keurig. Snel en in alle opzichten zoals ik t wilde . Maar als je in t drukte stadsverkeer van 3 naar 2 gaat kan t even zijn dat -na minuten traag te hebben gereden- de bak er een 0,5 s langer over doet. Dat ( en oplettend gereden ) heb ik vanochtend 1keer gehad. Mocht dat het zijn.Niet storend. Verre van. Ook geen dramatisch verhaal bij...
Want vanavond even langer alles uitgeprobeerd . Dus die balkjes op max attack en ik reed dus in efficiënt mode de hele tijd...
Gauw naar sport plus . Nou dan komt de motor even beter tot z'n recht man! En de sound lijkt ook wel te verbeteren. Klappen in de aandrijflijn maar best snel en hoe sneller hoe ' kleiner' de m4 wordt in de bochten: besturing zelfs semi wollig..
Dct 7 bij 120.klikken in n tel terug naar 3 BAM daar gaatie .
Ip n bocht af 5432 BAM ik weet niet waar het betoog van de heren over ging maar ik zeg dit: Totaal niet die beleving . Sorry. Wat een bak en wat een auto met 2/3/4 gezichten;)
Ik wil deze wel;)
Nu is 6800 meerprijs gewoon idioot maar zelfs al was de handbak zelfde prijs wist ik t nog niet.
Dit is mijn mening en voor de rest Ilija bedankt voor de 3 dagen lange proefrit in n m4.
Het wordt dus 100 % een dct wat auto motor und sport en sportauto ook al benadrukten.
Vanochtend voelde het allemaal als een 7er. Motor was redelijk lekker maar geen wow effect. Ik had m in manual en flipperde maar raak. Dat ging keurig. Snel en in alle opzichten zoals ik t wilde . Maar als je in t drukte stadsverkeer van 3 naar 2 gaat kan t even zijn dat -na minuten traag te hebben gereden- de bak er een 0,5 s langer over doet. Dat ( en oplettend gereden ) heb ik vanochtend 1keer gehad. Mocht dat het zijn.Niet storend. Verre van. Ook geen dramatisch verhaal bij...
Want vanavond even langer alles uitgeprobeerd . Dus die balkjes op max attack en ik reed dus in efficiënt mode de hele tijd...
Gauw naar sport plus . Nou dan komt de motor even beter tot z'n recht man! En de sound lijkt ook wel te verbeteren. Klappen in de aandrijflijn maar best snel en hoe sneller hoe ' kleiner' de m4 wordt in de bochten: besturing zelfs semi wollig..
Dct 7 bij 120.klikken in n tel terug naar 3 BAM daar gaatie .
Ip n bocht af 5432 BAM ik weet niet waar het betoog van de heren over ging maar ik zeg dit: Totaal niet die beleving . Sorry. Wat een bak en wat een auto met 2/3/4 gezichten;)
Ik wil deze wel;)
Nu is 6800 meerprijs gewoon idioot maar zelfs al was de handbak zelfde prijs wist ik t nog niet.
Dit is mijn mening en voor de rest Ilija bedankt voor de 3 dagen lange proefrit in n m4.
Het wordt dus 100 % een dct wat auto motor und sport en sportauto ook al benadrukten.
- tomgtr
Downforce Hans schreef:Hij heeft jou kritiek als behorend storend ervaren vertelde hij mij vanavond.........Macboy schreef:Mooie kleur Robin, prima keuze, maar duidelijk géén chromeline op de LBB ! Die kleur heeft niet alleen zon nodig maar liefst nog kunstlicht. We gaan het zien als die er van Romo is volgende maand hoe die bij daglicht op het netvlies valt.

-
Ja Tom-lachermaarom;)
Maar jij hebt wel n wereldkar. Wel lullig dat ie geen schuifdak heeft;)
Maar jij hebt wel n wereldkar. Wel lullig dat ie geen schuifdak heeft;)
- MarkS
Heb van m'n BMW dealer datum voor proefrit doorgekregen. Dat wordt 23 april. Hoop op een DCT.