Bij de E39 en de E38 mocht dat wel hoorSpijkerhard schreef:Bij Rody mag je niet eens de stoel verstellen als je komt proefrijden...![]()
![]()
Weet je wat pas erg is? Jarenlang een E39 rijden en jezelf machteloos voelen omdat het navigatiescherm niet recht onder de ventilatieroosters geschoven kan worden. Wat een onnozele ontwerpfout...Martijn_bmw schreef:Wbt zon display in een van de roosters dat is voor mij idd een no go vanwege het verdwijnen van de symmetrie.
@ F21 kan dit gelukkig gewoon ook in het linker rooster, kan dat bij e46 niet?Walter schreef:Wat als je bijrijder de ventilatieroostertjes anders wil hebben, mag dat dan wel?
Zoiets komt er dan vanwege de symmetrie waarschijnlijk ook niet in?
Ik laat de dagteller eigenlijk ook altijd doorlopen, ook na het tanken (ik hou wel de stand bij). Alleen als ik voor m'n werk rij zet ik 'm op nul om de juiste afstand te kunnen declareren. Valt dus wel weer mee met mijn OCD vergeleken met die van jullie![]()
haha, bij zo'n 4:3 scherm bedoel je? ziet er idd niet uitallen schreef:Weet je wat pas erg is? Jarenlang een E39 rijden en jezelf machteloos voelen omdat het navigatiescherm niet recht onder de ventilatieroosters geschoven kan worden. Wat een onnozele ontwerpfout...Martijn_bmw schreef:Wbt zon display in een van de roosters dat is voor mij idd een no go vanwege het verdwijnen van de symmetrie.
oh geen idee eigenlijk haha, ik zie ze altijd alleen in het middenKasteel schreef:@ F21 kan dit gelukkig gewoon ook in het linker rooster, kan dat bij e46 niet?Walter schreef:Wat als je bijrijder de ventilatieroostertjes anders wil hebben, mag dat dan wel?
Zoiets komt er dan vanwege de symmetrie waarschijnlijk ook niet in?
Ik laat de dagteller eigenlijk ook altijd doorlopen, ook na het tanken (ik hou wel de stand bij). Alleen als ik voor m'n werk rij zet ik 'm op nul om de juiste afstand te kunnen declareren. Valt dus wel weer mee met mijn OCD vergeleken met die van jullie![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], jessedehaan, KoenM, TurboClouseau en 13 gasten