Zit er aan te denken om me auto te laten uit wegen.
Nu is alleen me vraag wat zou ik er van merken.
Gebruik de auto nu nog gewoon voor straat gebruik.
Wil in de toekomst wel wat vrij rijden gaan doen en misschien time attack.
Het geen wat er nu aan het onderstel is gedaan is het volgden
- Veerpoot brug voor STI
- Veerpoot brug achter Cusco
- Lower Strut brace.
- EG Performance Front Fender Brace
- RCM BC Racing schroefset voor en achter camber plats.(SCH300)
- Compleet onderstel in Powerflex rubbers (paars)
- Eibach 23-24 swaby bar kit.
- Superpro stuurkogels en Fusee kogels.
- Superpro stuurhuis rubbers.
- Whiteline subframe lock kit.
- RCM Group N motorsteunen/baksteunen.(SPE179+SPE760+SPE180)
- RCM Superpro subframe rubbers versnelling bak
- Superpro Stuurhuis rubbers
Auto uitwegen of niet
-
- Bert ///M3
Re: Auto uitwegen of niet
Ligt aan je veren en schokbrekers.
Bij raceonderstellen met hele stugge veren is het verloop in gewicht vrij groot als je de hoogtes iets versteld.
Op de wat slappere straatsetjes zou ik het niet doen omdat je er dan niet heel veel van merkt. Als je de auto gewoon rondom op dezelfde hoogte zet zit je meestal al een heel eind in de buurt. Verder moet je ook verstelbare stabi links hebben anders helpt het niet veel.
Je moet hem eigenlijk ook elke keer uit laten wegen als je wat veranderd of rijhoogtes veranderd. Ze zijn er ook wel even mee zoet. Als je het mij vraagt is het zonde van je geld en tijd voor wat jij er mee doet.
Bij raceonderstellen met hele stugge veren is het verloop in gewicht vrij groot als je de hoogtes iets versteld.
Op de wat slappere straatsetjes zou ik het niet doen omdat je er dan niet heel veel van merkt. Als je de auto gewoon rondom op dezelfde hoogte zet zit je meestal al een heel eind in de buurt. Verder moet je ook verstelbare stabi links hebben anders helpt het niet veel.
Je moet hem eigenlijk ook elke keer uit laten wegen als je wat veranderd of rijhoogtes veranderd. Ze zijn er ook wel even mee zoet. Als je het mij vraagt is het zonde van je geld en tijd voor wat jij er mee doet.
-
Het onderstel wat er nu onder zit is van BC racing met 8k veren voor en achter 6 kBert ///M3 schreef:Ligt aan je veren en schokbrekers.
Weet ook niet wat het kost.
Oude leraar van me sprak ik pas en die doe dat tegen wording.
Dus vandaar dat ik er aan zat te denken
- Bert ///M3
Normaal zijn ze er wel even mee zoet, samen met uitlijnen. Denk aan 200 euro oid.
Als je het gratis of voor een vriendenprijs kan laten doen, waarom niet. Ik denk alleen dat het niet veel brengt op die veren.
Er zit bij racewagens ook een natuurlijk verloop in, doordat de koets wat tordeert, deflectie heeft enz. Een wedstrijdauto staat daarom haast voor elke wedstrijd op de weegschalen.
Veel mensen die het laten doen bij installatie van een onderstel kijken er daarna niet meer naar om in de veronderstelling dat het goed staat, maar als je een auto dan na een jaar weer op de schalen zet zit er toch verloop in. En je stabi droplinks moeten verstelbaar zijn anders werkt het niet. Anders ga je preload op de stabi zetten.
Als je het gratis of voor een vriendenprijs kan laten doen, waarom niet. Ik denk alleen dat het niet veel brengt op die veren.
Er zit bij racewagens ook een natuurlijk verloop in, doordat de koets wat tordeert, deflectie heeft enz. Een wedstrijdauto staat daarom haast voor elke wedstrijd op de weegschalen.
Veel mensen die het laten doen bij installatie van een onderstel kijken er daarna niet meer naar om in de veronderstelling dat het goed staat, maar als je een auto dan na een jaar weer op de schalen zet zit er toch verloop in. En je stabi droplinks moeten verstelbaar zijn anders werkt het niet. Anders ga je preload op de stabi zetten.
-
Bedankt dan weet ik genoegBert ///M3 schreef:Normaal zijn ze er wel even mee zoet, samen met uitlijnen. Denk aan 200 euro oid.