BMW M2
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
Re: BMW M2
Die M3 van Douwe is helaas is slechte staat. Heeft afgelopen jaren veel te weinig 'liefde' gehad.
- Erik K.
Booooh schreef:Dit is misschien wel wat voor je, sowieso een koopjeHielke schreef:Stance van de 1M is über!
Als straks de M2's worden uitgeleverd wordt de markt met 1M's overspoeld. Dan pak ik zo'n parel voor sigarettengeld!...
http://ww3.autoscout24.nl/classified/28 ... asrc=st|as

- Hielke
Prijs goed, carrosserie goed, kleur goed.
Maar voor de rest snap ik helemaal niks van die auto
Over een paar maanden snor ik zo een echte 1M voor 30k op. Denk je ook niet?
Maar voor de rest snap ik helemaal niks van die auto

-
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Volgens mij klopte er al iets niet aan die auto, maar goed het is wel de goedkoopste 1M Coupe op AutoScout...Hielke schreef:Prijs goed, carrosserie goed, kleur goed.
Maar voor de rest snap ik helemaal niks van die auto![]()
Ik denk dat voor jou zelfs 25K haalbaar moet zijn met een beetje strak onderhandelen, zeker voor een zwarte want daar staan er zat van te koop

-
allen schreef:
Thnx!
Wat het meest in het oog springt is dus de hoogte!
Een M2 is hoger dan 'n M4.....

- MParallel
- Auto: BMW
kwa lengte/wielbasis ongeveer E36 formaat.
Gisteren dit filmpje weer eens bekeken. Nou doe mij maar zo'n 1M over een M2. Als ik het geld had zou ik Hielke's route volgen. Alleen jammer dat de 1M alleen met handbak is. Ik zou voor een DCT gaan als die er was geweest. Maar is allemaal theoretisch geneuzel want ik ben er toch niet voor in de markt.
Gisteren dit filmpje weer eens bekeken. Nou doe mij maar zo'n 1M over een M2. Als ik het geld had zou ik Hielke's route volgen. Alleen jammer dat de 1M alleen met handbak is. Ik zou voor een DCT gaan als die er was geweest. Maar is allemaal theoretisch geneuzel want ik ben er toch niet voor in de markt.
- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
In 5 stuks proefrijden om er vervolgens geen enkele te kopen?MParallel schreef:Als ik het geld had zou ik Hielke's route volgen.

- Riceaux
Kijken, rijden en niet kopen?Als ik het geld had zou ik Hielke's route volgen.

- Hielke
Als er nog vragen zijn, aarzel niet.Riceaux schreef:Kijken, rijden en niet kopen?Als ik het geld had zou ik Hielke's route volgen.
- MParallel
- Auto: BMW
Hier vind ik de M2 nog wel te behapstukken.

bron: bimmerpost
bron: bimmerpost
- Leen
mooi zo die witte , moet inderdaad zo'n achterspoiler op en die zwarte nieren , de rest van die performance goodies is rommel , gaat alleen nog even duren voor mij , definitieve aflevering nu begin oktober ...... da's dus exact een jaar na bestellen . ergens onbegrijpelijk maar het is niet anders.
- Kasteel
Was bij 1 coupe versus 3 coupe ook toch? Meende ook dat de zithoogte in 3 coupe best stukje lager wasErikS schreef:allen schreef:
Thnx!
Wat het meest in het oog springt is dus de hoogte!
Een M2 is hoger dan 'n M4.....

- Macboy
Toch grappig hoe "negatief" sommige mensen blijven en weinig zelfkennis lijken te hebben.
History keeps on repeating
History keeps on repeating

- Sperdy
Ik vind die M2 een mislukt vormgegeven model Ilja, maar wat geeft 't. Het is vast en zeker een lekker scheurijzer!
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Via Motortrend Ignition on demand moet je eerst subscriben met cc en daarna kun je er vanaf. Leuk filmpje.
Zal met 'n paar weken ook wel op YouTube te zien zijn.
http://f87.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1234684" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Sportauto M2 DCT 7 graden buitentemperatuur en 1572kg zwaar loeder, 1:12.5 tering wat snel. 0.3 sneller dan M4 en 1.6 sneller dan 1M op kort baantje:
http://f87.bimmerpost.com/forums/showth ... st19543145" onclick="window.open(this.href);return false;
edit:
https://www.facebook.com/sportauto.de/v ... 084366412/" onclick="window.open(this.href);return false;
woendag as even wat langer in 'n M4 dct proefrijden en dan kijken welke transmissie 't wordt.
http://f87.bimmerpost.com/forums/showth ... st19543145" onclick="window.open(this.href);return false;
edit:
https://www.facebook.com/sportauto.de/v ... 084366412/" onclick="window.open(this.href);return false;
woendag as even wat langer in 'n M4 dct proefrijden en dan kijken welke transmissie 't wordt.
- Macboy
Geweldige tijd zeg !!
Leuk al die M4 lovers die het - uiteraard - op de transmissie gooien. Feit is dat de M2 gewoon bizar snel is op een klene baan en dus de betere stuurmansauto. Op een langere baan zal het vermogen van de M4 een grotere rol gaan spelen. Maar de overwinnng en erkenning is denk ik al wel binnen. Zie vooral ook het verschil met een M235i !!
Ben benieuwd naar je proefrit Robin.
Leuk al die M4 lovers die het - uiteraard - op de transmissie gooien. Feit is dat de M2 gewoon bizar snel is op een klene baan en dus de betere stuurmansauto. Op een langere baan zal het vermogen van de M4 een grotere rol gaan spelen. Maar de overwinnng en erkenning is denk ik al wel binnen. Zie vooral ook het verschil met een M235i !!
Ben benieuwd naar je proefrit Robin.
-
M4DCT reed al eerder op Hockenheim Short, dat was ook 1:12.8 en 1:13.6 dus daarmee werd ook het geklaag van 'Apples to Oranges' and 'Unfair, the M2 has DCT, the M4 was a manual' gepareerd.
Wel leuk dat op de FB pagina van Sport Auto(toch 'n beetje mijn lijfblad al> 20 jaar) ik tussen de Duitsers melde dat ik nog zeker 2.5 Monat moet wachten, ik een paar Glückwünsche kreeg van deze en gene daaro.
Nu bestellen in Duitsland blijkt Herfst 2017 rijden...aldus een poster.
Verder vroeg ik me daar af wanneer deze editie in de kiosk/boekwinkel ligt. Kreeg meteen 'n antwoord van Sport Auto zelf: Morgen! Dus vandaag(in D, maar loop er straks even naartoe) Wel vlot en attent.

Wel leuk dat op de FB pagina van Sport Auto(toch 'n beetje mijn lijfblad al> 20 jaar) ik tussen de Duitsers melde dat ik nog zeker 2.5 Monat moet wachten, ik een paar Glückwünsche kreeg van deze en gene daaro.
Nu bestellen in Duitsland blijkt Herfst 2017 rijden...aldus een poster.
Verder vroeg ik me daar af wanneer deze editie in de kiosk/boekwinkel ligt. Kreeg meteen 'n antwoord van Sport Auto zelf: Morgen! Dus vandaag(in D, maar loop er straks even naartoe) Wel vlot en attent.

- Downforce Hans
Grappig dat zo`n oud ding met bladveren,stoterstangen,2 kleppen per cilinder en 1 nokkenas het nog zo goed doet tussen het moderne spul............ 

- Arthur
- Auto: Nr.51
Vraagje tussendoor: hoe vaak kun je je bestelling wijzigen en tot welk tijdstip tov aflevering?
-
Theoretisch 5-6 weken voor het bouwen begreep ik altijd. De mijne is mid mei 16 productie aldus wat ik zag in de schermen bij m'n dealer...Arthur schreef:Vraagje tussendoor: hoe vaak kun je je bestelling wijzigen en tot welk tijdstip tov aflevering?
Ja Hanz. Maar ja dikke motor, relatief lichtgewicht, en bepaalde merken waaronder BMw misschien hebben de wet van de remmende voorsprong(als er 'n voorprong is) en Corvette doet 't al >10 jaar goed op Le Mans etc. Dus ze snappen 't daar wel. Geldt ook voor Dodge/Chrysler natuurlijk. De blokken zijn alleen > 2x zo groot als die van de usual suspects:)
Soms(altijd) ligt 't in de eenvoud, bij sportieve auto's.
De M2 is voor M begrippen eenvoud anno 2016...Tja...
-
Het kan natuurlijk wel zo zijn dat een gewenste wijziging (forse) invloed heeft op de levertijd. Als BMW wat minder handbakken heeft ingekocht en jij zet 'm om naar handbak dan kan er zomaar een maand of meer levertijd bij komen.Robin schreef:Theoretisch 5-6 weken voor het bouwen begreep ik altijd. De mijne is mid mei 16 productie aldus wat ik zag in de schermen bij m'n dealer....Arthur schreef:Vraagje tussendoor: hoe vaak kun je je bestelling wijzigen en tot welk tijdstip tov aflevering?