Geen reactie meer van Tom vandaag. Zou hij nog aan het rondrijden zijn? Zou hij misschien ergens in de middle of nowhere aan het rondlopen zijn? Op zoek naar een tankstation waar ze ook jerrycans verkopen.
Een tank in een lightweight is doorgaans erg klein. Niet vragen hoe ik dat weet...
Haha, sorry, na veel rijden theorieles gehad op vliegschool. Morgenochtend vroeg vliegles. Hoop morgenmiddag even tijd te hebben voor wat uitgebreider verslag. Hoop dat ik kan slapen zo, nieuwe auto en jetlag geen goede combi.
Barend schreef:Perfecte dag om hem op te halen inderdaad.. Één van de eerste dagen van het jaar om lekker open te rijden. Ben benieuwd naar je ervaringen!
Ophalen?? Ik moest hem brengen.. maar dat was geen straf natuurlijk Ik ga hem missen, gelukkig gaat Tom er veel plezier mee beleven
Waar blijft het uitgebreide, 12 pagina's lange verslag?!
We willen lezen over levensvreugde. Benzinedampen, herrie, rookpluimen, jerrycans en steeksleutels!
Haha, zo druk gehad dit weekend dat er te weinig tijd was om kapot te gaan. Gedeelde smart is halve smart? Ik zal vanavond proberen wat neer te kalken.
Zaterdag en zondag mee gereden. Vanmorgen was echt te koud om dochter mee nar werk te brengen. Denk dat ik hem morgen in de stalling zet. Deze week wordt rower. Hopelijk is van de zomer nieuwe schuur klaar.
Ok, moet nog steeds wat uitvoeriger reageren maar voorlopig zeggen plaatjes meer dan woorden. Wat een geweldige dag weer om een atukje te rijden. Zelfs de CFO is meegeweest en begint te snappen waarom ik zo verliefd op die zeepkist ben.
Morgen weer lekker vliegen, zou normaal met dit weer al helemaal naar uitkijken maar nu is de twijfel er: heb ik niet meer zin om stukje in Morgan te toeren.