Draadje mag weg of op slot, verkoop gaat niet meer door.

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Gesloten
GTRene

Re: Verkoop gaat niet meer door.

Bericht door GTRene » 02 mar 2016, 15:24

Draadje mag weg of op slot, de verkoop van de motor en bak en delen gaat niet door,

ik laat de auto zo die is, vind het te zonde zo'n fraaie combo en vrij zeldzame auto, hij gaat dan de verkoop in via wat gratis sites, o.a te vinden op bv autoscout, al paste mijn lange tekst :lol: daar niet in het kader en dus een deel weg, magoed, mag de pret niet drukken.

Geen haast mee, maar als die weg is wel weer ruimte om wat anders te kopen wat grotendeels al af is en ik niet zo afhankelijk ben van zo'n bouwer/tuner, het zijn geen bedrijven als op TV waar ze in bv 2 weken een auto compleet ombouwen of restaureren :mrgreen:

martll

Re: Verkoop gaat niet meer door.

Bericht door martll » 02 mar 2016, 15:26

Gewoon lekker zelf mee gaan rijden Rene. Z3 Coupe is een prachtige auto. :df:

GTRene

Re: Verkoop gaat niet meer door, draadje mag weg of op slot

Bericht door GTRene » 02 mar 2016, 15:46

martll schreef:Gewoon lekker zelf mee gaan rijden Rene. Z3 Coupe is een prachtige auto. :df:
Dat zeker :D

Helaas geen extra garage ruimte hier, dus als er dan wat anders leuk komt moet de Z3 coupe plaats maken.

Toen ik vanmorgen opstond, de knoop maar door gehakt en de auto vanmiddag te koop gezet op wat gratis verkoop websites, geen haast mee, maar kan dan plaats maken voor iets anders en dan nog zien waar ik de
S65 V8 e.d. dan in laat zetten, dan dus een auto kopen van voor 1998 :mrgreen:

mooiste is iets van 40 jaar oud, maja wil geen roest en de carros moet het wel aankunnen, dat is wel het mooie van een Z3 roesten niet zo snel en kunststof modderkuipen zodat je niet snel dat rot krijgt op die plekken als bij oudere BMW's bv :)

Gesloten