Stelletje zeikerds!
Veyron is ook niet mijn cup of tea maar het isverdammt wel deutsche grundlichkeit van heb ik jou daar.
''Nee, McLaren F1 is veel puurder'' Ja, en daar moet je iedere 7.5K kilometers de koppelingsplaat vervangen wat 10 ruggen kost.
Die Veyron knal je gewoon even bij de lokale VW-neukert binnen welke dan even de filtertjes vervangt, nieuwe olie erin gooit en je een nieuw sleutelhanger geeft. Dat willen we toch allemaal?
Veyron is een wagen die de tand des tijd zou moeten kunnen doorstaan. Dit kunnen vele supercars niet en is het dus een prestatie. Dat het uiteindelijk puurder en meer hardcore kon is een ander verhaal. Je moet je dan afvragen, waarom je hele concept omgooien om 4 BMW fappers uit het Nederlandsche Hoge Noorden te bekoren? Nee, maak dat hok dan maar als een GT zodat 'ie tenminste nog verkoopt want VAG is nog steeds een commerciele instelling met een winstoogmerk.
Daarbij, grootste fout was dat ze eerst het design studio zen werk liet doen en daarna mochten de technici de wagen rijdbaar maken. Dit werkt nooit. Zum Beispiel, waarom is de Z3 M coupé zo vreselijk goed? Omdat de hele wagen ontwikkeld is door technici en ingenieurs, niet door verwijfde stylisten. Het was namelijk wel duidelijk dat de Z3 Mcoupe met zijn looks alleen een handje vol puristen bekoort.