BMW 320d verkocht - nu F31 330d
- Knot
Re: BMW 320 d EDE High Executive Luxury Line AUT
Huh... gaat die t nou worden of niet??
- Macboy
-
Geen idee, ik was akkoord met zijn voorstel maar schijnbaar zijn er nu mensen die meer hebben geboden. Niets meer gehoord, we'll seeKnot schreef:Huh... gaat die t nou worden of niet??
Als het niets wordt komt er een m135i of 420d / 430d GC uit Duitsland. Liefst natuurlijk eerst half jaar / jaartje in de m135i!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Die met dat rode leer?
Wel slecht, als je al akkoord bent. Wees dan een vent (de verkoper dus) en laat het doorgaan
Wel slecht, als je al akkoord bent. Wees dan een vent (de verkoper dus) en laat het doorgaan

-
Ik was akkoord net nadat hij mailde dat hij het bod intrekt. Hij kan er bij iemand anders nog een paar homderd meer uitkrijgen... Schijnbaar naast mij ineens nog twee serieuze geinteresseerden
- Arthur
Mijn vrouw zegt dan altijd; "dan was het niet voorbestemd" 

-
Tja, misschien was dat ook wel zo.... Vind het wel jammer, want was leuk om nog eens een jaartje in zo'n kanon te rijden.Arthur schreef:Mijn vrouw zegt dan altijd; "dan was het niet voorbestemd"
Het is in ieder geval een F31 330d geworden!
- Arthur
-
Nee, particulier verkocht. Via autoscout, één reactie - direct verkocht! Was betere deal dan inruilen waar Knot hem had verkocht.Arthur schreef:Ingeruild?
En vervolgens bij Qoets.NL een 330d gekocht. Superzaak trouwens! Goede jongens die daar werken, die begrijpen de wensen van klant en werken niet met het oude business model van dealers.
- Arthur
Want? Wat doen ze anders dan? Iig veel import zag ik ff snel.
-
- Online onderhandelen, je hoeft niet langs te komenArthur schreef:Want? Wat doen ze anders dan? Iig veel import zag ik ff snel.
- Auto wordt bij je bezorg, helemaal gedetailed
- Slimme jongens die de economics van auto's verkopen goed kennen
- Altijd bereikbaar en snelle reactie, ook in de avond en weekend
- supergoede service, ze nemen alles van je uit handen voor scherpe tarieven
- haal en breng service voor onderhoud door heel Nederland
- Macboy
330d ? Gaaf ! Details ? Fotos ?
-
Tja, is nog even behelpen want heb alleen nog een linkje: http://qoets.nl/BMW/330d-Touring/2014/M ... ntie/1290/" onclick="window.open(this.href);return false;Macboy schreef:330d ? Gaaf ! Details ? Fotos ?
Hele volle met nieuwprijs van 86k. Paar opties die de 320d had mist hij: zwarte liner, adaptive CC, driving assistant, m stuur en flippers. Komen echter wel 19 inch wielen, M adaptief onderstel, adaptieve xenons en elektrische stoelen voor terug.
Nu 1000km gereden en die auto is echt geweldig. Snel, redelijk sportief en echt geweldig. Het adaptieve M onderstel met die 19 inch stuurt echt veel lekkerder dan normale m onderstel. Stuk communicatiever en ook zwaar. Had ook in een nieuwe 340i gereden maar veel te lichte besturing. En ook een 335d xdrive maar dat was ook een ramp omdat hij hoog op zachte veren staat. En nog eens +100kg. Echt een boot. Ik heb nu wel lol in de bochtjes

- Snipe
Kwam door die foto's natuurlijk!
- Macboy
Fenomenaal ding 
Velgen zijn werkelijk waar subliem. Kan me geen mooiere velgen bedenken op een 3 touring. Dat chromeline past er ook echt perfect bij in deze uitvoering. Zie ook chroom aan de voorkant. Echt een prachtig mooie gedistingeerde uitvoering. Ook de niet-zwarte hemel bekleding is over nagedacht, evenals het standaard sportstuur. Dat geeft juist een heel chique luxe uitstraling in plaats van altijd maar dat zwart/zwart.
Maar goed nieuw stuur is altijd fijn, dus als jij dat wil dan toch gewoon even een nieuw M stuur erin laten monteren (helaas zonder werkende flippers). Heb je weer veel mooiere looks en gewoon een nieuw ruikend stuur erin wat het algehele gevoel enorm ten goede komt. Afgezet tegen de aanschafprijs moet dat toch wel lukken ?

Velgen zijn werkelijk waar subliem. Kan me geen mooiere velgen bedenken op een 3 touring. Dat chromeline past er ook echt perfect bij in deze uitvoering. Zie ook chroom aan de voorkant. Echt een prachtig mooie gedistingeerde uitvoering. Ook de niet-zwarte hemel bekleding is over nagedacht, evenals het standaard sportstuur. Dat geeft juist een heel chique luxe uitstraling in plaats van altijd maar dat zwart/zwart.
Maar goed nieuw stuur is altijd fijn, dus als jij dat wil dan toch gewoon even een nieuw M stuur erin laten monteren (helaas zonder werkende flippers). Heb je weer veel mooiere looks en gewoon een nieuw ruikend stuur erin wat het algehele gevoel enorm ten goede komt. Afgezet tegen de aanschafprijs moet dat toch wel lukken ?
-
Thanks! Gedistingeerd is wel juiste woord idd. Vind M pakket dikker staan maar deze is wel wat chiquer bij klanten. De wielen vond ik juist niet zo mooi, vond mijn 18 inch styling 397 mooier. Maar begin deze nu ook steeds mooier te vinden.
Nieuw stuur zal wel fijn zijn nog. Wat zou zo'n stuur mogen kosten? Liefst natuurlijk zonder flippers, want liever geen flippers dan niet werkende flippers.
En misschien de M PPK erop
Nieuw stuur zal wel fijn zijn nog. Wat zou zo'n stuur mogen kosten? Liefst natuurlijk zonder flippers, want liever geen flippers dan niet werkende flippers.
En misschien de M PPK erop

- martll
Kan je niet die flippers alsnog laten werken. Zit er een andere computer in dan als je er een hebt zonder of met flippers?
- Arthur
Mooie kar en ik vind die wielen ook erg fraai.
Volgens mij kun je er ook wel werkende flippers in krijgen (coderen). Even vragen op het bmwdriversforum aan jhis5h.
Volgens mij kun je er ook wel werkende flippers in krijgen (coderen). Even vragen op het bmwdriversforum aan jhis5h.
-
Zal ik eens doen. Ik dacht dat je ook de sporttransmissie / pook nodig hebt voor werkende flippers. Dat anders de juiste bekabeling er niet is. Goed om even te checken dus.Arthur schreef:Mooie kar en ik vind die wielen ook erg fraai.
Enig idee wat zo'n stuur zou kosten?
- Hitz
- Auto: KIA
- Arthur
Re: BMW 320d verkocht - nu F31 330d
@Twist: sporttransmissie is ook te coderen. Heb je alleen dat mooie(re) pookje niet 

- Knot
Mooi ding, jammer idd dat er geen sporttransmissie/pookje/flippers in zit. Vind het erg fijne flippers in greep en vorm.
-
ZO, lekker ruim aanbod! Voor 700 euro heb je er wel een met flippers en airbag zo te zien. Misschien krijg ik nog wel wat terug voor oude stuur dus ~500 lijkt haalbaar (excl coderen en montage)Hitz schreef:Even klikken!
- Macboy
Sowieso altijd smerig om een stuur van een ander over te nemen bij zo'n mooie auto. Zweethanden, adem en viezigheden, snot en hoesten/niezen etc. Stuur is enige dat je vasthoudt aan een auto. Altijd doen als het kan !
Post eens wat meer fotos van deze schoonheid !
Post eens wat meer fotos van deze schoonheid !
- Tristan
Waar kom al die sturen vandaan? Bij mij roept meteen 'diefstal' op gezien aantal diefstallen van sturen.